השמועות היו נכונות: כל הפרטים על ההופעה של גאנז אנד רוזס בישראל

גאנז אנד רוזס, מלהקות הרוק הגדולות של שנות התשעים, תגיע לישראל ביולי להופעה במסגרת סיבוב הופעות האיחוד שלה שמפגיש את חברי ההרכב המקוריים שוב על במה אחת

גאנס אנד רוזס בהופעת האיחוד בפסטיבל קוצ'לה. צילום: Gettyimages
גאנס אנד רוזס בהופעת האיחוד בפסטיבל קוצ'לה. צילום: Gettyimages

אחרי סיבוב איחוד המדובר בקיץ האחרון, שהפך למופע הרוק המוזיקלי הרווחי ביותר ב־2016, ממשיכה Guns N' Roses לנגו מסביב לעולם ולישראל היא תגיע ב־15 ביולי להופעה בפארק הירקון שתסגור את סיבוב ההופעות האירופאי. מחיר כרטיס להופעה יחל ב־350 ש"ח (דשא) ויעלה ל־890 ש"ח לגולדן רינג. כמו כן יוצע כרטיס VIP (כולל אוכל ושתיה ללא הגבלה) ב־1300 ש"ח. המכירה החלה.

23 שנים אחרי שעמדו יחדיו על הבמה בפארק הירקון, יגיעו שוב שלושת חברי ההרכב המקורי: הסולן אקסל רוז, הגיטריסט סלאש והבסיסט דאף מקגן ולצדם סוללת נגנים הכוללת את  המתופף פרנק פרר, הקלידן דיזי רד (שהיה חלק בלתי נפרד מההרכב גם בשנות התשעים), הגיטריסט ריצ'ארד פורטוס והקלידנית מליסה רייס.

מאז הופעת האיחוד הראשונה בפסטיבל קאוצ'לה באפריל האחרון, הפך סיבוב ההופעות של ההרכב לאחד המופעים המבוקשים באמריקה ונחשב נכון לסוף 2016, לסיבוב ההופעות הרווחי ביותר של השנה עם למעלה מ־2 מיליון כרטיסים שנמכרו והכנסות של למעלה מ־200 מיליון דולר.

בימים אלה סיימה הלהקה סיבוב מצליח בדרום אמריקה במסגרתו הופיעה בברזיל, ארגנטינה ומקסיקו. כל ההופעות בסיבוב ההופעות החדש של הלהקה נמכרות עד אפס מקום ויוצרות עניין רב בקרב הקהל. בינואר תמשיך הלהקה ליפן ומשם לאוסטרליה, תאילנד, סינגפור, דובאי וביולי תגיע כאמור לישראל.