ג'אנק פיד: איך תשדרגו את הגלישה שלכם בפייסבוק? מדריך

הדרך לפיד פייסבוק מעניין באמת עוברת בכמה צעדים ממש פשוטים

איזה סטיקר פייסבוק אתה? shutterstock
איזה סטיקר פייסבוק אתה? shutterstock
2 באפריל 2015

1

חשבו מראש מה אתם רוצים להשיג מהפיד שלכם. לפני כמה שנים השיקה פייסבוק את פונקציית הרשימות שקיימת לכם מתחת לאף וסביר להניח שאתם לא משתמשים בה מספיק. אם המצפון שלכם עוצר בעדכם ממחיקת חברים שכבר לא מעניינים אתכם או סתם באים לכם רע, ה"הייד" הוא אופציה לגיטימית, אבל פשוט יותר לסמן את הפרופיל הספציפי (מתחת לתמונת הקאבר) כ"מכר", מה שיצמצם באופן ניכר את הופעתו של החבר הרלוונטי בפיד שלכם. רוצים להרחיק לכת? צרו רשימה חדשה בשם הקוד "מי זה לעזאזל?", הגדירו אותה כך שאיש מחבריה לא יצוץ לכם בפיד ושבצו בה אנשים שאינם רלוונטיים לחייכם או הצעות חברות שלא היה לכם נעים לסרב להן. אמנם מספר החברים שלכם ימשיך לעלות, אבל לפחות לא על העצבים שלכם.

 

2

החליטו אם אתם מעדיפים לרדוף אחרי הסטטוסים המדוברים ביותר או אחרי החדשים ביותר באמצעות סימון האופציה בסרגל העליון של הפיד שלכם.

 

 3

בעמוד ההגדרות חִסמו את האופציה להזמין אתכם לאפליקציות חיצוניות ומשחקים, כדי למנן את הג'ננה מכל הזמנה לקנדי קראש (כן, זה עדיין קורה). לחיצה על החץ הקטן לצד סרגל ההגדרות תאפשר לכם לזהות את האנשים ואת העמודים שמופיעים בתדירות גבוהה בפיד שלכם, כדי שתוכלו להגביר את הנוכחות שלהם או להדביר אותה.

 

4

צמצמו את הופעת הפוסטים המעצבנים של אנשים שאתם בדרך כלל מסמפטים באמצעות לחיצה על החץ הקטן ליד הפוסט וחִסמו את הופעת הפוסט הספציפי.

 

5

השקיעו מעט זמן בביטול הופעת פרסומות באמצעות לחיצה על החץ הקטן שמופיע לידן ובחרו באופציה המתאימה לכם ביותר. פייסבוק תפחית את תדירות המודעות מאותו מפרסם או באותו נושא. אם כבר לקבל פרסומות ולמסור את המידע שלנו לתאגיד, אז לפחות שההצעות השיווקיות יהיו רלוונטיות לחיים שלנו.

 

6

עקבו אחר העמוד White Feed, שמדי כמה ימים מעלה דימוי של ריבוע לבן שמכניס תחושת זן לפיד.