גולדן רינג: מה הלהיטים הכי חמים של עונת החתונות 2016?

שאלנו 15 די.ג'ייז של חתונות אותה שאלה: מה הלהיט שעושה להם (ולאורחים) את קיץ 2016?

היי מיסטר ומיסיז די.ג'יי. צילום מעובד
היי מיסטר ומיסיז די.ג'יי. צילום מעובד
29 ביוני 2016

מיכל שר ממליצה על

Major Lazer – Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG)


מיכל שר. צילום: דויד פרל

"קיץ 2016 מסתמן בעיניי כנקודת החזרה לפופ והיפ הופ נטולי מניירות ה־EDM. הקהל חוזר להעריך גרסאות מקור של שירים שלפני שנה היו נחשבים למורידים ברחבה והיום הם הדבר הכי חם שיש. באופן אישי זה משמח לאללה. "Light It Up" הוא שיר כזה. טיון מושלם".

[tmwdfpad]

עדי דור (אטיסוטו) ממליץ על

Kryder, Tom Staar & The Wulf – De Puta Madre

"האוס אוריינטלי עכשווי עם אווירה מטורפת. השזאם עובד שעות נוספות, והמלודיה והביט גורמים לכל הרחבה לקפוץ, לא משנה בני כמה הם ומה הטעם המוזיקלי שלהם".


עדי דור. צילום: תום סיימון

אייל גולדמן ממליץ על

שלמה חביב יה חביבי*

"את 'יה חביבי' גיליתי ב־1999 באוזן השלישית בחיפה, בתקליט. קטע דיסקו/פאנק ים תיכוני עם זמר ישראלי ששר באנגלית במבטא תימני עם להקה אפרו־אמריקאית, מה שהופך אותו להכי נכון ב־2016 (אף שהוא בכלל מ־1978). מבחינתי לשיר טוב אין גיל, ואם האווירה מאפשרת, הכל יכול לקרות".
*השיר לא נמצא ברחבי הרשת


אייל גולדמן. צילום: אריאל עפרון

דני תובל (קליאנטה) ממליץ על

Imany – Don't Be So Shy (Filatov & Karas remix)

"שיר שמחבר לי בין החומרים היותר פופ־דאנסיים לחומרים היותר האוסיים־אלקטרוניים. יש לו 110 מיליון צפיות ביוטיוב, אבל הוא עדיין לא להיט שכולם מנגנים ובטח לא בכל אירוע או כמאסט בחתונה. אני אוהב את הניחוח הניינטיזי עם השירה הסולית של הזמרת הצרפתייה והעטיפה של הדי.ג'ייז מרוסיה. קיבוץ גלויות".


דני תובל. צילום: פוטוסט

אלעד רון ממליץ על

Dizzee Rascal & Calvin Harris – Hype

"מפגש טיטאנים דנדש מבית הממלכה הבריטית (יצא רשמית השבוע) בין נסיך האנדרגראונד (שקופץ ראש למיינסטרים) לבין מלך המיינסטרים הממוסחר (שלא שכח מאיפה הגיע). באסים מבעבעים, סקרצ'ים נוירוטיים, ראפ ביבים – פצצת רחבות חוצת קהלים שעלולה לגרום להתקף פאניקה לדודות".


אלעד רון. צילום: יער דניאל ווקסמן

דלית רצ'סטר ממליצה על

צפריר יפרח – ללא מילה 5

"בדיוק כמו ש"הרמיטיקו" של בלקן ביט בוקס ו"חביב גלבי" של A-WA הפכו ללהיטי חובה בכל חתונה, יש לי תחושה טובה לגבי השיר החדש של היוצר צפריר יפרח, שמארח את ינון בן דוד ואת ציון גולן האגדי. הגרוב פשוט סוחף אותך. אני יכולה לדמיין את השיר הזה בהרבה חתונות ב־2016, בין ביונסה לעומר אדם".


דלית רצ'סטר. צילום מסך

מורן קריב (מוזיקה פלוס) ממליץ על

Deorro – Bailar ft. Elvis Crespo

"בדרך כלל לוקח לשיר זמן של אפילו חצי שנה עד שהוא מגיע מהשטח לרחבת הריקודים בחתונות, אבל את הקטע הזה אני מנגן בכל חתונה, עוד בשלב שהמבוגרים נמצאים והוא פשוט עובד כל פעם מחדש".


מורן קריב. צילום: גיל פורת

עמרי סמדר ממליץ על

Sak Noel & Salvi ft. Sean Paul – Trumpets

"אחת התופעות המבורכות בפופ ובדאנס בשנתיים האחרונות היא ירידת הבי.פי.אם מז'אנר ה־EDM האגרסיבי והמעיק אל עבר מחוזות מגניבים יותר – דיסקו, דנאהול ומומבאטון. בטריטוריה הזאת אין על שון פול".


עמרי סמדר. צילום: תום ברטוב

מעין ברגמן ממליץ על

Die Antwoord – Fatty Boom Boom (TYR remix)

מעין ברגמן: "תמיד חיכיתי משהם יפרצו למיינסטרים, ובהתחשב בעובדה שאנחנו מעט מאחור בהלך הרוח העולמי (בייחוד בחתונות שבהן הז'אנרים די ידועים מראש) אני תמיד אוהב לסיים עם אלקטרוניקה משובחת. זה אחד הרמיקסים האהובים עליי".
*ניתן לשמוע את הרימיקס כאן


מעין ברגמן. צילום: Ags

חן ונועה ממליצות על

Snoop Dogg ft. Pharell – Drop It Like It's Hot (Hipshaker Balkan remix)

"היפהופ בשילוב מקצבים אוריינטליים או לטיניים נמצא בעלייה בשנים האחרונות, כמו בסימפול של ג'ייסון דרולו לבלקן ביט בוקס או ב"Get Low" של דילון פרנסיס. הרמיקס הזה הוא שילוב מושלם בין שני שירי חתונה שקצת יצאו מכל החורים, אבל החיבור שלהם מעולה".


חן ונועה. צילום: אורי ורונית

יערה גולדמן ממליצה על

Meghan Trainor – Me Too

"להלן שיר שהציב אותי בדילמה משמעותית: מצד אחד, באיזה קטע אני אוהבת שיר של פחזניית הווייט טראש מייגן טריינור ומה זה אומר עליי? מצד שני, מי באמת יכולה להישאר מול הבייסליין הפנטסטי הזה ומול שורת הפמזון הכי מושלמת ב־2016? לא אני".


יערה גולדמן. צילום: מורן מעיין

גל כדן (לסה פסה) ממליץ על

צפריר יפרח – דללה

"צפריר יפרח הוא מפיק ירושלמי שמשחרר להיטים כורדיים שמבעירים כל רחבה, מאביגדור ועד אולמי הנסיכה, ומגיע לו שתכירו אותו. הקטע הזה מתיישב בול על המרחב המפתיע בין המזרחית להרמות האלקטרוניות, הספוט האהוב עליי בחתונות ל־2016".


גל כדן. צילום: יאיר מיוחס

אלרואי בן ציון (מוזיקה פלוס) ממליץ על

רבע לאפריקה – תן ת'לייבאק

"אמנם לא להיט חתונות קלאסי, אבל ל'תן ת'לייבאק' יש פוטנציאל להפוך ללהיט רחבות אצל מי שמחפש את השילוב בין פאנק לאווירה של גרוב ים תיכוני".


אלרואי בן ציון. צילום: עדי אלוני

נעמה בן נפתלי (eco99fm) ממליצה על

Le1f – Wut

"לשמחתי הזוגות שלי לא מייצגים טעם מיינסטרימי קלאסי ויש מקום להביא את מה שמרגש אותי באמת, כמו היפ הופ. השיר הזה מעיף רחבות, מעיף ת'תחת ומביא משהו שהרוב המוחלט לא מכיר, אבל מתמסר לו בקלות. הסטייל והוייב פרייסלס, והחתונה כמו הקליפ, חלום".


נעמה בן נפתלי. צילום: אודי מוצני ושמוליק חזק

עידן גבריאל (זברה) ממליץ על

ג'ורג' בר – הלו

"שיר מזרחי קורע שהיה להיט. אין לי מושג איך כל הבסבוסות רמסו אותו ולא השאירו לו מקום".


עידן גבריאל. צילום: רן יחזקאל