ג'ולייט מוציאה קולקציה לזכר דיוויד בואי

המעצבת גילי אזולאי, הלוא היא ג'ולייט, מוציאה קולקציה לציון שנה למותו של דיוויד בואי. הקולקציה מונה 22 דגמים עתירי אדג' אך חפים לחלוטין מברקים אדומים ושאר קלישאות שחוקות

קולקציית דיוויד בואי לג'ולייט. צילום: גיא נחום לוי
קולקציית דיוויד בואי לג'ולייט. צילום: גיא נחום לוי
1 בינואר 2017

קשה להאמין שעברה רק שנה, אבל דיוויד בואי היה שם הרבה לפני פרינס, לאונרד כהן, אהובה עוזרי וג'ורג' מייקל, שבתזמון חגיגי ומקריפ במיוחד העניק השבוע לבורא את לבו במתנה. בראש מצעד החיסולים המפואר של שנת 2016, או "מועדון 27 החדש", כפי שהיא מכונה כבר ברשת, ניצב הדוכס הלבן עם העיניים ההטרוכרומטיות שהלך לעולמו בינואר. המעצבת גילי אזולאי, שעומדת מאחורי המותג ג'ולייט, הייתה חייבת לעשות משהו עם כל האבל הזה, וכעת, ערב ציון שנה למותו של בואי, היא משחררת קולקציה חללית במיוחד. "המראה החייזרי והאנדרוגיני, המוזיקה המהפנטת והמוזה שהוא שאב מהחלל החיצון היוו ועדיין מהוות עבורי השראה עצומה", מספרת אזולאי.

הקולקציה מונה 22 דגמים עתירי אדג' אך חפים לחלוטין מברקים אדומים ושאר קלישאות שחוקות. תמצאו כאן אוברול ומכנסיים בצבע אבן עשויים בד מצנח מרשרש, סריג גולף קודר בציפוי ויניל וחליפת סקובה כחולה וזרחנית שהמרקם שלה מזכיר ניטים ("בואי אמר שהוא רואה את כדור הארץ כנקודה כחולה בחלל"). האפיל החללי בא לידי ביטוי גם בגזרות האוברסייז האווריריות ובפריטים נוגעים־לא נוגעים, למשל שמלת משי שחורה ושקופה לחלוטין המשמשת כתחתית קולית לשלל אאוטפיטים. כל מה שנותר הוא להחזיק אצבעות ולקוות שאזולאי לא תמצא מוזה חדשה בקרוב, לפחות לא בסופ"ש האחרון שנותר ל־2016.

ג'ולייט, 590־1,500 ש"ח, להשיג בחנות המעצבת, סגולה 9 יפו, ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ. לבירורים: 6944101־050

קולקציית דיוויד בואי לג'ולייט. צילום: גיא נחום לוי
קולקציית דיוויד בואי לג'ולייט. צילום: גיא נחום לוי