ג'וני דפ נראה כחוש וחולה – והרשת התמלאה בספקולציות

ברשת מסתובבות תמונות עדכניות של ג'וני דפ לצד מעריצים ברוסיה, בהן הוא נראה כחוש וקשה לזהותו. בשנה האחרונה תבע השחקן את מנהליו והתגרש מאשתו שהאשימה אותו בהתעללות

ג'וני דפ (צילום: gettyimages)
ג'וני דפ (צילום: gettyimages)

תמונות בהן נראה השחקן ג'וני דפ (54) כחוש וחולה מדאיגות את המעריצים בימים האחרונים. התמונות צולמו בשבוע שעבר ברוסיה, לשם הגיע דפ כדי להופיע עם להקתו Hollywood Vampires.

לפי הדיווחים (ואתר IMdB), בימים אלה נכנס לשלבי הפקה סופיים הסרט "Richard Says Goodbye" בהשתתפותו של דפ. אחת ההשערות שהעלו המעריצים היא שדפ שינה את הופעתו החיצונית לטובת הסרט – הוא מגלם בו את דמותו של ריצ'רד, פרופסור שאובחן כחולה במחלה סופנית. אך העובדה שצילומי הסרט כבר הסתיימו מחלישות את ההשערה. סברה נוספת שנובעת מהסכסוכים המתוקשרים בהם היה מעורב וההאשמות בהתעללות בגרושתו, היא שהשחקן נמצא במשבר אישי. הסברה השלישית היא שאולי הוא פשוט חולה.

https://www.instagram.com/p/BjjWUgXh-FN/

מגזין פיפל ציטט אתמול מקור שאמר כי דפ "עושה חיים בסיבוב ההופעות" וכי הוא בריא. דפ והלהקה, בה חברים אגדת הרוק ג'ו פרי (אירוסמית') ואליס קופר, ניגנו לאחרונה ברוסיה ובגרמניה. בחשבון האינסטגרם של הלהקה נראה דפ – קצת יותר טוב מבתמונות האחרות – כשהוא שר. השלושה מנגנים יחד מאז 2015.

בשנה האחרונה כיכב דפ בכותרות בהקשרים אחרים, שליליים גם הם – הוא תבע את מנהליו בטענה שהלוו מיליוני דולרים מכספו לצד שלישי ללא ידיעתו, השקיעו את כספו בעסקים שבבעלותם ועוד. ב-2017 התגרש דפ מהשחקנית אמבר הרד, שהאשימה אותו בהתעללות. הרד העידה כי דפ נהג להכות אותה כל השנים ופרסמה תמונות בהן היא חבולה. בהסכם הפשרה שהושג נפסק לטובת הרד פיצוי בסך שבעה מיליון דולר, אותם תרמה לצדקה.