Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

שייק איט בייבי: סדרת ג'וסי שייקר של לנקום מתוקה מהחיים

שם מפתה, צבעים מרהיבים ופרסומות בכל מקום - מה חשבנו על הגלוס החדש והמתקתק של לנקום?

גלוס ג'וסי שייקר של לנקום (יח"צ)
גלוס ג'וסי שייקר של לנקום (יח"צ)
19 ביוני 2016

אם החום המעלף ועקיצות היתושים לא ישברו אותנו בדרך, את הקיץ הקרוב אנחנו מתכוונות להעביר בשקשוק אינטנסיבי: ביד אחת מרגריטה קפואה ובשנייה ג'וסי שייקר, גלוס קטן וחמוד מהסדרה החדשה של לנקום. הסדרה מרפררת לשפתוני השייקר האיקוניים מהסיקסטיז ולגלוסים מתחילת המילניום של המותג, ומשלבת את שניהם לליפגלוס משגע במיני שייקר בלא פחות מ־14 גוונים, בהם Cherry Symphony האדמדם, Berry in Love הוורדרד ו־Mint to Be הכחלחל־סגלגל.

הג'וסי שייקר הוא מתוק מהחיים. כאילו לא די באפליקטור הספוגי המאפשר משיחה קלה ונעימה, בברק המאופק ובגוונים הקיציים והקלילים, הוא אף מועשר בשמנים של גלעיני אפרסק ושקדים, במקדמי הגנה ובטעמים של ארטיקים. יאמי!

150 ש"ח (99 ש"ח מחיר היכרות במהלך חודש יוני),
להשיג בסופר־פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל והפרפומריות הפרטיות

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!