גט פיצה: שירות משלוחים חדש יביא לכם אוכל ממרחקים

האתר "משלוחה" ושירות Gett דליברי חוברים לשירות חדש של משלוחי אוכל ממסעדות גם לטווחים של מעל ארבעה ק"מ ואף מחוץ לתל אביב. הדובדבן למסעדות: עמלות נמוכות שמנצחות את Wolt

הלו נהגוס, תביא איזה אבו חסן. שירות גט משלוחה (צילום: שאטרסטוק)
הלו נהגוס, תביא איזה אבו חסן. שירות גט משלוחה (צילום: שאטרסטוק)

משבר הקורונה מוביל כנראה לקריסה כוללת של הכלכלה והמשק, אבל ענף אחד ממשיך לפרוח: משלוחי אוכל. אל Wolt ותן ביס מצטרף עכשיו שירות משלוחים חדש ואטרקטיבי: שת"פ בין אתר ההזמנות "משלוחה" ו-Gett Delivery (שירות המשלוחים של חברת Gett), מציע ללקוחותיו אטרקציה בדמות הזמנת משלוח למרחקים גדולים יותר בין המסעדה ליעד המסירה, הרבה מעבר לארבעת הקילומטרים הנהוגים בענף המסעדנות.

את האטרקציה האמיתית מציע השירות דווקא למסעדנים: בעוד חברות משלוחים כמו וולט גובות מהם בין 20 ל-30 אחוז מהיקף מכירות המזון שהן משנעות, שיתוף הפעולה בין משלוחה ו-Gett Delivery יאפשר את הורדת את עלות המשלוח למסעדה עד לעשרה אחוזים בלבד משווי ההזמנה.

וכמה זה יעלה לכם? עלות המשלוח לצרכן עד למרחק של 2 ק"מ תנוע בין משלוח חינם ל-10 שקלים, בהתאם לגובה ההזמנה, כאשר כל קילומטר נוסף עולה 4 שקלים. שירות המשלוחים החדש תומך במסעדות בתל אביב, כך שסועדים בערים מרוחקות יותר כמו ראשון לציון או הרצליה יוכלו להשתמש בו. בקרוב יורחב השירות גם לתמיכה במסעדות בערים נוספות.

"חברות שליחויות בבעלות זרה הפועלות בישראל מנצלות את גובה ההזמנה לניפוח עלויות המשלוח ונוגסות עד 30 אחוז מגובה ההזמנה", אומר דניאל רחמים, מנכ"ל משלוחה. "זה מקשה על המסעדות, במיוחד עכשיו שכל הכנסותיהן ממשלוחים. בשירות החדש שהשקנו הפחתנו את העלות למסעדה בצורה מדורגת בהתאם לגובה ההזמנה. אנחנו מאפשרים למסעדנים להרוויח יותר ובטוחים שהמהלך בסופו של יום יבוא גם לטובת הצרכן הסופי".