התגעגענו: מקדונלד'ס מחזירה את הגלידה ב-1.90 ש"ח לזמן מוגבל

ויש גם את הקלאסיקה. הגלידה של מקדונלדס. צילום: Shutterstock
ויש גם את הקלאסיקה. הגלידה של מקדונלדס. צילום: Shutterstock

לא יאמן שעבר כל כך הרבה זמן: רשת הפאסט-פוד מתחממת לחגיגות 30 השנים לנחיתתה בישראל, ומתחילה עם מבצע שיחזיר את הגלידה בשקל תשעים להיות... ובכן, במחיר של שקל תשעים. מה, לא ידעתם שהיא כבר מזמן עולה יותר?

28 בפברואר 2023

יוקר המחיה המשתגע מטלטל אותנו לא פעם, ואחת הדרכים המהנות ביותר להזדעזע ממנו היא להגיע למקדונלד'ס ולבקש "גלידה בשקל תשעים". המוכרים אולי יסתכלו עליכם מוזר, אבל גם אתם וגם הם יודעים בדיוק לאיזה גלידה התכוונתם. "אין בעיה, זה יהיה ארבעה שקלים בבקשה". כן, מבלי ששמתם לב הגלידה האמריקאית הקטנה יותר מהכפילה את המחיר המיתולוגי שנתן לה את שם הרחוב המזוהה, ולא משנה כמה נחשוב על זה, זה עדיין דופק לנו את השכל. ובכן, עכשיו למשך שבוע אחד בלבד, נוכל להגיע למקדונלד'ס ולהרגיש שוב בזמנים הגיוניים.

מינימליזם בשקל תשעים. הגלידה של מקדונלד'ס. צילום: יח"צ
מינימליזם בשקל תשעים. הגלידה של מקדונלד'ס. צילום: יח"צ

החל משבוע הבא, ולשבוע של פורים בלבד (6.3-11.3) תוכלו לקנות גלידה ב-1.90 ש"ח – אותה גלידת וניל אמריקאית קלאסית – בכל סניפי רשת מקדונלד'ס (למעט סניף נתב"ג, ולמי אכפת מהאנשים שאוכלים שם? הם נוסעים לחו"ל). המבצע הזמני מתרחש כחלק ראשוני בחגיגות 30 שנה לפתיחת סניף המקדונלדס הראשון בישראל, אי שם בקניון איילון ב-14.10.1993. בהמשך השנה צפויים מבצעים שונים נוספים ברשת לרגל חגיגות ה-30, אבל בינתיים פשוט נקנה ארגז של 50 גלידות במחיר מבצע של 95 ש"ח, ונשמור במחסן מוגן וחמים. זה נשמע כמו רעיון טוב.