קר ופחות יקר: מצאנו לכם 5 גלידות זולות יותר להתקרר איתן

בוזה. צילום: אורית פניני
בוזה. צילום: אורית פניני

זוכרים איך ענקית הגלידות השולטת בשוק העלתה מחירים ונורא כעסתם? זמן מעולה לחפש (ולמצוא!) לכם אופציות אחרות שפויות יותר - ואולי גם טעימות יותר. מתיקות לשמה

3 בינואר 2022

עשר שנים וקצת עברו מאז מחאת המילקי, ויש לנו רעיון למחאה טובה וטעימה יותר – מחאת הגלידה. סערה עירונית פרצה עת נתבשרנו שגלידה גולדה העלתה את המחיר לקילו ל-108 ש״ח, שהם שלושה אחוזים. אבל עד שנצא לרחובות, אספנו לכם את המקומות בעיר שעדיין מוכרים קילו גלידה בסכום הגון יותר, ולו במעט.

1. בוזה

בוזה היא גלידה גלילית מופלאה עם ניחוחות ים תיכוניים מזוקקים וטעמים שמבטאים מחשבה מחוץ לקופסה. מה גם שהיא מתחדשת כל העת. באמתחתה, מלבד קופסאות לקחת הביתה, גם פיינטים מופלאים שנמכרים ב-69 ש״ח לשתי קופסאות, ולא נמליץ לכם לוותר עליהם. בפרט לא על גלידת היוגורט בננה, השוקולד המריר והאמרנה שהיא אף טבעונית. בנוסף, בבוזה מציעים האפי האוור שווה במיוחד בימות השבוע – 1+1 על קופסאות החצי ק״ג במחיר של 50 ש״ח בין השעות 12:00-15:00 (רק דרך וולט), כך שאם עשינו נכון את החשבון, תקבלו קילו ב-50 ש״ח. בשעות הרגילות קילו יעמוד על 100 ש״ח שגם זה, בהשוואה למתחרים, מחיר יותר הוגן.
החשמונאים 91, 03-546-5295 ובוולט 

הגלידה של בוזה. מאינסטגרם
הגלידה של בוזה. מאינסטגרם

2. גלידה אליס

בגלידה אליס מוכרים קילו גלידה במחיר סביר באמת, שאף נמוך בעשרים אחוז מלא מעט גלידריות שכנות לה – 92 ש״ח לקילו, הכי נמוך שמצאנו בעיר היקרה בעולם. נמליץ על גלידת פיסטוק טבעי לקלאסיים, ספירולינה כחולה ושוקולד לבן להרפתקנים וגלידת טחינה משומשום מלא ודבש ענבים לבריאותיים.
אבן גבירול 151, 03-528-0321 ובוולט

הגלידה של אליס. מאינסטגרם
הגלידה של אליס. מאינסטגרם

3. ארטה גלידה

מרקו קאמורלי וסיסי פגאני הגיעו מטוסקנה לתל אביב והחלו להגיש ג׳לטו לקהל התל אביבי . עד מהרה אותו קהל הפך למעריץ מושבע של הג׳לטו הטרייה בניחוח הייחודי של ארץ המגף. הזוג שמכין את הגלידה מחומרים טבעיים בלבד – לא משתמש בתועפות סוכר גם מתמחר את הגלידה המשובחת בתמחור די הוגן. 97 ש״ח לקילו. נמליץ במיוחד על שוקולד צ׳ילי, על טירמיסו ועל לחם וחמאה אם אתם מיטיבי לכת, וכן – ניסינו את כל הטעמים.
נחלת בנימין 11, 03-524-0006 ובוולט 

גלידה לחם וחמאה, ארטה (צילום: יח"צ)
גלידה לחם וחמאה, ארטה (צילום: יח"צ)

4. פארדיסו דל ג׳לטו

נמשיך בקו האיטלקי עם מוסד ג׳לטו נוסף שנפתח בשנה שעברה על ידי משפחת סוואד ממילאנו. מגישים בו ג׳לטו מופלא לכל דורש בטעמים יצירתיים ומקוריים, מרקם מדויק וקליל ומחירים הוגנים- כבר אמרנו. עבור ק״ג גלידה תיאלצו להיפרד מ-98 ש״ח ותרוויחו גלידת באצ׳י איטלקית מהבונבוניירה האהובה, גלידת גורגונזלה אם אתם אמיצים, גלידת צנוברים אם אתם מבינים מה טוב ועוד ועוד.
בית לחם 3,שוק בצלאל, 053-73-119-09 ובוולט

גלידה. מלא גלידה. פרדיסו דל ג'לטו. מתוך אינסטגרם
גלידה. מלא גלידה. פרדיסו דל ג'לטו. מתוך אינסטגרם

5. וניליה

כולם אוהבים את וניליה. טעמים קלאסיים, מגוון ומבחר וגלידה טעימה ונעימה שעשויה היטב ולא חוטאת בשימוש בחומרים משמרים. קילו שלם ממנה עומד על 98 ש״ח, ונמליץ לא לוותר על בייגלה סנדרייס וקרמל מלוח מושחת לשובבים, מרשמלו לילדים ולילדים ברוחם או מנטה-שוקולד לאינטליגנטיים.
לרשימת הסניפים באתר, זמין גם בוולט

מארז רב פעמי בווניליה (צילום: שירן חי כהן)
מארז רב פעמי בווניליה (צילום: שירן חי כהן)