גל גדות צייצה שתתארח ב"משפחת סימפסון"

גדות פרסמה סרטון שבו היא חותמת על פוסטר שעליו מצוירת המשפחה הצהובה, וכתבה: "גדלתי על הסימפסונז ועכשיו זכיתי לדבב את עצמי בפרק! המשיכו לעקוב"

האווטאר של גל גדות (צילום מסך מאתר Andkon Arcade)
האווטאר של גל גדות (צילום מסך מאתר Andkon Arcade)
6 בפברואר 2018

גל גדות הודיעה בטוויטר כי היא תדבב את הדמות של עצמה בפרק של "משפחת סימפסון". היא פרסמה סרטון שבו היא מוסיפה את חתימתה לפוסטר שעליו מצוירת המשפחה הצהובה, לצד הכיתוב: "גדלתי על הסימפסונז ועכשיו זכיתי לדבב את עצמי בפרק! המשיכו לעקוב". גדות לא גילתה מתי הפרק ישודר, אך לפי אתר THE WRAP, הפרק ייקרא “Bart’s Not Dead” והוא ישודר רק בעונה 30, שתעלה בסתיו הבא.

"משפחת סימפסון" היא נכון להיום האנימציה שמשודרת הכי הרבה זמן ברצף, מ-1989, ויש לה כבר 29 עונות. גדות מצטרפת לרשימה ארוכה של סלבס שדיבבו את עצמם בסדרה וכוללת את לארי קינג, רינגו סטאר, ברוק שילדס, בט מידלר, ניל פטריק האריס, סטינג, אדם וסט (שגילם את באטמן בסדרה משנות ה-60 ומת בשנה שעברה), לארי קינג, אליזבת טיילור, לינדה מקרטני, שאקיל אוניל, סנופ דוג – והרשימה נמשכת.

גדות, שנמצאת בשיא ההצלחה שלה בארה"ב אחרי שכיכבה ב"וונדר וומן", רשמה לעצמה הישג גדול נוסף באוקטובר האחרון, אחרי שפתחה את "סאטרדיי לייב" עם מונולוג בעברית שיועד לצופים בישראל והשתתפה במספר מערכונים. זאת הייתה הפעם הראשונה שישראלית מנחה את SNL.