גמר ליגת האלופות: איפה לצפות בליברפול נגד ריאל מדריד בתל אביב?

גברים רואים כדורגל (shutterstock)
גברים רואים כדורגל (shutterstock)

מתכננים לצפות בגמר ליגת האלופות שיתקיים במוצ"ש (28.5)? אז צאו מהבית. נו יאללה אנחנו יודעים שברוב המשחקים אתם צופים ממסך מחשב שמחובר לטלוויזיה עם סאונד מצ'וקמק. אספנו עבורכם כמה מקומות שיאפשרו לכם לתפוס את ליברפול-ריאל כמו שצריך, לצד אלכוהול ואוהדים נוספים

27 במאי 2022

גמר ליגת האלופות הפך מזמן למשחק הכדורגל הנצפה והמעניין ביותר על הפלנטה, הערב שמפגיש את שתי הקבוצות הטובות ביותר במפעל הפופולרי, הרגע שבו הכל מגיע לשיא. וכל זה מתחזק כשלוקחים בחשבון את שתי הקבוצות שיעלו לדשא של הסטאד דה פראנס: מצד אחד ריאל מדריד של כרים בנזמה, טיבו קורטואה ולוקה מודריץ', מצד שני ליברפול הגדולה של יורגן קלופ, עם שמות כמו מוחמד סלאח, סאדיו מאנה וטיאגו אלקנטרה.

המשחק יתרחש במוצ"ש (28.5, 22:00) , וגם בישראל – כמו בכל מקום בעולם שבו נושמים, פחות או יותר – יהיו לא מעט אופציות לצפות במשחק באופן מחוץ לבית. אז למי שמעוניין לחוות כדורגל באווירה חגיגית יותר מבסלון עם פיצוחים, הנה כמה מקומות שישדרו את המשחק.

פרלה בר

הפאב, שבדרך כלל מזוהה עם אוהדי מכבי תל אביב שמתחממים לפני משחקים באצטדיון בלומפילד, הוא אחד מפאבי הספורט היותר טובים בעיר. בתור אחד שיצא לו לחוות שם גמר, אני מרשה להגיד שיש שם הכל – כולל מסך גדול בו אפשר להרגיש את המשחק בצורה נפלאה. שווה אם אתם מעדיפים להתייחד עם החג ולא מחפשים יותר מדי המוניות.
פלורנטין 8

הפעם יהיו צבעים אחרים. מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "פרלה"
הפעם יהיו צבעים אחרים. מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "פרלה"

מייקס פלייס

המסעדה האמריקנית בתל אביב, כמו בכל שנה, תקרין את משחק הגמר – וזה לגמרי המקום למי שמחפשים אווירה קצת יותר סוערת ומלאה בקהל, כמו גם אוכל שמנוני מטוגן וטעים. מסך גדול יהיה שם, גם אלכוהול – זו אופציה ראויה בהחלט.
הרברט סמואל 90

NOW HIRING ????????????????????Summer is here and we are hiring in all departments.Bartenders, Servers and Kitchen staff.Join a fun…

Posted by Mike's Place – Tel Aviv on Sunday, April 3, 2022

מולי בלומס

אם אתם באים מהצד הליברפולי, הפאב האירי יוכל לספק אווירה מעט בריטית, קצת יותר צפופה אבל כזו שתוכל לתת את האווירה המושלמת למשחק מבדר. למי שרוצה להרגיש את המשחק יותר טוב, זה המקום בשבילו.
מנדלי מוכר ספרים 2

מולי בלומס. צילום: גוני ריסקין
מולי בלומס. צילום: גוני ריסקין

"מון צ'יילד" (לאוהדי ליברפול)

ל"מייטי רדס" יש קהילה לא קטנה של אוהדים בישראל, כאלה שמחוברים היטב לקבוצה למרות המרחק הפיזי. בערב המשחק הם יתכנסו בנמל תל אביב על מנת לחגוג ולעודד את הקבוצה שלהם כמיטב המסורת. לאנשים שלא צועדים לבד, ומוכנים גם להוכיח את זה.
האנגר 23, נמל תל אביב

חוג האוהדים הרשמי של ליברפול מזמין אתכם לצפייה משותפת בגמר ליגת האלופות <3איפה?מון צ'יילד, נמל תל-אביב28 במאי, כניסה החל מהשעה 19:30בלעדי לאוהדי ליברפול בלבדלינק להרשמה בתגובה הראשונה <3

Posted by ‎חוג האוהדים הרשמי של ליברפול בישראל – Israeli Kop‎ on Saturday, May 21, 2022

האנגר 11 (לאוהדי ריאל מדריד)

ולא רחוק משם, אירוע גדול ומאסיבי – לאנשים שאוהבים להשקיע. הקרנה גדולה של המשחק תיפתח באולם ההופעות המוכר, כולל: מסך לד 2K בגודל 500 אינץ', סאונד והגברה, בירה מהחבית ובר מלא. לאלה שרוצים לתת בראש למען ה"מדרידיסטה", בניסיון שלהם לזכות בגביע ה-14 בתולדות המועדון.
האנגר 11, נמל תל אביב

אירוע אוהדי ריאל. צילום: אתר &quot;האנגר 11&quot;
אירוע אוהדי ריאל. צילום: אתר "האנגר 11"

הפארק הלאומי ברמת גן

למי שמוכן בכל זאת לצאת קצת מהעיר כדי להגזים בגודל המסך, גם עיריית רמת גן לא טומנת ידה בצלחת – ושכרה את הפארק הלאומי לאירוע גדול של צפייה במשחק היוקרתי. מסך לד ענק ישדר את המשחק באוויר הפתוח, לכל המעוניין.
אחד העם 3, רמת גן