לגלות את גן הפסגה מחדש: המקום הכי מפעים ביפו העתיקה

גן הפסגה ביפו (צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו)
גן הפסגה ביפו (צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו)

שלחו אותנו לגלות מקומות חדשים, אהובים ומרגשים עם בקבוק יין של Porta 6, וזה בדיוק האתגר שהיינו צריכים בחיים. והפעם: הגן עם הנוף הכי יפה בעיר, שמאפשר לכם לראות את כל תל אביב פרושה לרגליכם. אם זו לא התרוממות רוח, אנחנו לא יודעים מה כן

גן הפסגה כמו כן הוא: המקום הכי גבוה באזור, מה שאומר שנשקף ממנו נוף משגע. טיול קצר מכיכר השעון במעלה הגבעה מוביל לאחת הנקודות השלוות ביותר בעיר: גן הפסגה הוא מקלט ירוק שופע מגוון צמחייה שהופך אותו ללוקיישן מושלם לפיקניק. אבל מעבר לכל הירוק הזה מה שבאמת מיוחד בו הוא הנוף. הו, הנוף. מתי בפעם האחרונה הרגשתם שכל תל אביב נפרשת לרגליכם? אז הנה ההזדמנות שלכם. ומה הולך יותר טוב עם כל היופי הזה מבקבוק יין שישלים את החוויה? אנחנו באמת לא יודעים, אז לקחנו ביד בקבוק של פורטה 6 והלכנו להסתובב.

כך הוא נראה לפני השדרוג. הנוף שנשקף מגן הפסגה ביפו (צילום: shutterstock)
כך הוא נראה לפני השדרוג. הנוף שנשקף מגן הפסגה ביפו (צילום: shutterstock)

גן הפסגה ביפו העתיקה השתדרג דרמטית בשנים האחרונות, ובמיוחד בימים החמים של הקיץ מהווה את אחד המפלטים הנעימים ביותר בתל אביב רבתי. זאת לא רק הבריזה המופלאה מהים (אבל גם), ולא רק הפנורמה המטורפת אל העיר בשעות השקיעה (אבל גם), ולא רק האפשרות להצטייד לפיקניק אלגנטי באחת המעדניות שבסביבה (אבל כמובן שגם חומוסיות יעבדו), ולא רק הופעות מוזיקה לייב מצוינות, תקלוטים והקרנות סרטים באוויר הפתוח שהעירייה יוזמת בחודשי הקיץ (אבל גם, ומומלץ להתעדכן החל מחודש מאי). זה כל אלה ביחד.

מתחם יפו העתיקה כולו עובר בשנתיים האחרונות תחייה מחודשת, עם מסעדות חדשות, ברים, מעדניות, תערוכות אמנות, סיורים, הופעות ופעילויות, וכדאי לבקר גם בכיכר קדומים הסמוכה והמשתדרגת אף היא. אנחנו ממליצים להשתמש באפקט ההפתעה: להגיע בלי יותר מדי תכניות ופשוט לזרום. אנחנו מבטיחים שתופתעו לטובה. אחרי שסיימתם לשתות קצת יין אתם יכולים גם לעבור דרך גשר המשאלות הסמוך ולהביע משאלה משלכם, רק אל תשכחו לעדכן אותנו אם מה שביקשתם התקיים.
גן הפסגה, להשיג ביפו העתיקה, בנקודה הכי גבוהה
לאתר Porta 6; מידע על היין באתר שקד