בלוק אאוט: 5 דברים שהספקתם לשכוח על ג'ניפר לופז

רגע לפני שהיא נוחתת בפארק הירקון, האינטרנט הזכיר לנו כמה דברים ג'וסיים על ג'ני מהבלוק. נגיד, זכרתם שהיא נעצרה עם אקדח גנוב?

ג'ניפר לופז במט גאלה 2018. צילום: גטי אימג'ס
ג'ניפר לופז במט גאלה 2018. צילום: גטי אימג'ס

גוגל אימג'ס הומצא בהשראתה

זוכרים את השמלה הירוקה שלופז לבשה בטקס הגראמי בשנת 2000? אז מסתבר שהחיפושים אחריה בגוגל שברו שיא בזמנו. "בזמנו זאת הייתה שאלת החיפוש הכי פופולרית שאי פעם נוצרה. אבל לא הייתה לנו דרך ודאית לתת לגולשים בדיוק את מה שהם חיפשו – ג'יי לו לובשת את השמלה הזאת. כך נולד חיפוש התמונות בגוגל", כתב פעם יו"ר גוגל אריק שמידט.

כשג'ני נעצרה עם אקדח גנוב

אולי שכחתם, אבל בזמן שהיא עבדה על האלבום הראשון שלה, אי שם בסוף הניינטיז, לופז התחילה לצאת עם פאף דדי. ב־1999 שניהם נעצרו בעקבות ירי במועדון, כשהמשטרה מצאה אותם עם אקדח גנוב. האישומים נגד לופז הוסרו, אבל לשון קומבס לא היה כזה מזל.

היא הייתה רקדנית הליווי של ג'נט ג'קסון

כשלופז רק התחילה את קריירת הריקוד שלה, היא הופיעה בשלל איוונטים – בתכנית "In Living Color", מאחורי להקת הבנים New Kids on the Block (משם ההשראה כפרה?) ואפילו בקליפ של ג'נט ג'קסון לשיר "That's the Way Love Goes". מאוחר יותר סיפרה ג'קסון כי לופז הייתה אמורה לצאת איתה לסיבוב הופעות כרקדנית ליווי, אבל "היא התקשרה וביקשה לצאת מזה, כי היא רצתה לצאת לדרך עצמאית".

 

איך פגשתי את ג'ני

אם יש משהו שאנחנו אוהבים, זה הופעות אורח משובחות. לופז שלנו הפציעה ב"איך פגשתי את אמא" (זוכרים את מנטורית הזוגיות שניסתה להכריע את ברני עם המילה "לא"?), ושימחה ללבות רבים. אל תגידו לה, אבל בריטני עשתה את זה טוב יותר.

ג'ניפר לופז ב"איך פגשתי את אמא"
ג'ניפר לופז ב"איך פגשתי את אמא"

היא מתנזרת מאלכוהול

ממש כמו קים קרדשיאן, גם לופז לא מתקרבת לטיפה המשמחת. פעם היא אמרה שהיא חושבת שזאת הסיבה למראה הצעיר שלה. אוקיי סיס.