כוכבת "כתום זה השחור החדש": ג'פרי ראש הטריד אותי מינית

בריאיון לניו יורק טיימס סיפרה השחקנית יעל סטון כי ראש הציץ בה בזמן שהתקלחה באמצעות מראה קטנה ורקד עירום בפניה. ראש, שעומד בלב פרשת הטרדה נוספת, הכחיש את הדברים

ג'פרי ראש ב"נאום המלך"
ג'פרי ראש ב"נאום המלך"

השחקנית יעל סטון ("כתום זה השחור החדש") האשימה היום (שני) את השחקן האוסטרלי ג'פרי ראש כי הטריד אותה מינית. בריאיון לניו יורק טיימס היא סיפרה על התנהגות לא ראויה מצדו ב-2010, בזמן שהשניים כיכבו בהפקת תיאטרון על פי המחזה " The Diary of a Madman". ראש הכחיש את הדברים.

סטון אמרה כי בזמן ההפקה הוקצו להם חדרי הלבשה ומקלחות סמוכים. באחת הפעמים היא פתאום שמה לב שהוא מחזיק מראה קטנה מעליה ומציץ בה בזמן שהתקלחה. בנוסף, טענה סטון כי הוא רקד עירום בפניה ונגע בגבה בדרך לא רצויה ובאופן מיני. באותו זמן היא הייתה בת 25 והוא בן 59.

יעל סטון בטקס פרסי גילדת שחקני המסך בלוס אנג'לס, השנה (צילום: gettyimages)
יעל סטון בטקס פרסי גילדת שחקני המסך בלוס אנג'לס, השנה (צילום: gettyimages)

עוד כתבות מעניינות:
טראמפ תקף את "SNL": "מכונת ספינים דמוקרטית"
מה אתם יודעים על "כתום זה השחור החדש"?
נטפליקס: הסדרות והסרטים השווים שעולים החודש

בריאיון לניו יורק טיימס היא הסבירה כי לא יצאה עם הדברים עד עכשיו כיוון שחששה כי חוקי ההכפשה של אוסטרליה יכניסו אותה לבעיות משפטיות וכלכליות נוכח אופיים החמור. ראש מצדו הכחיש את הדברים וטען כי הם "לא נכונים וחלק מהדוגמאות הוצאו לחלוטין מהקשר".

ראש ("נאום המלך", "שודדי הקאריבים") כבר עמד מול האשמות דומות בעבר. כרגע הוא עסוק בהכחשת הטרדות מיניות בזמן הפקה אוסטרלית של "המלך ליר" ב-2015. לדברי חברת תיאטרון סידני, התקבלה אצלה תלונה על התנהגות לא הולמת שנמשכה חודשים כלפי אחת השחקניות שם. ראש דחה את ההאשמות לפיהן, על פי מסמכי בית המשפט, התנהג כמו "סוטה" ונקט ב"התנהגות מינית של טורף". השחקן תבע את הדיילי טלגרף שפרסם את הדברים.