Nude זו לא מילה גסה: אסתי לאודר משיקה את דאבל וור ניוד

קליל, לא מתאמץ וטרנד האיפור הכי חם של הרגע - אסתי לאודר משיקה את מייק אפ Double Wear Nude ומאפשרת לנו להיות מי שאנחנו, בלי מסכות

Double Wear Nude By Estee Lauder
Double Wear Nude By Estee Lauder
28 בספטמבר 2017

תוכן שיווקי | אסתי לאודר

ניוד הוא כבר מזמן לא צבע שמטרתו הסוואה. הוא מככב בתצוגות אופנה עולמיות, בקמפיינים בינלאומיים ועל פניהן ובגדיהן של פאשניסטות וידועניות רבות. קוס ואדידס כבר השיקו קולקציות שכולן מוקדשות לגוון, קים קרדשיאן הרעידה את הרשת עם השפתונים העירומים שלה, והסטילטוס של כריסטיאן לובוטין גרמו לנו לרצות להתאים את גון העור שלנו אליהם. עכשיו גם בגזרת האיפור והקוסמטיקה מגיעה חברת אסתי לאודר עם המייק אפ החדשני דאבל וור ניוד.

[tmwdfpad]המייק אפ החדש שמתווסף לסדרת Double Wear מאפשר לנו סוף סוף להתאפר בלי להרגיש מאופרות מדי, ומספק מראה טבעי, קליל ועוצמתי בעל גוון אחיד. נוסף על 24 שעות של עמידות שהוא מציע, המייק אפ מספק גם הגנה כפולה לעור, הן בגלל נוגדי החמצון בתוכו והן בגלל כושר ההגנה שהוא מספק מפני השמש, עם 30 SPF. הוא לא כבד על העור אלא קליל ונוזלי, ומאפשר כיסוי של העור לפי הצורך.

דאבל וור ניוד. המייקאפ המרענן הרשמי
דאבל וור ניוד. המייקאפ המרענן הרשמי

נראה שטרנד הניוד הוא המשך ישיר למראה הטבעי והלא מאופר שנראה ביותר ויותר הפקות אופנה. במקרה הזה פחות הוא לגמרי יותר – המראה הקליל והלא מתאמץ מחליף את המראה המטויח והכבד, בעל הצבעים החזקים. סדרת הניוד של אסתי לאודר עונה בדיוק על הצורך הזה ומאפשרת לכל אחת להיות מי שהיא, טבעית וקלילה – בלי מסכת איפור כבדה.