האוצר

גורילה עם ידיים אנושיות ועוד דברים יפים שמצאנו השבוע באינטרנט

בחור שלא הסתפק בלתת כסף לאחיינים שלו לכריסמס, סרטון שמסביר איך להזיז את השמש, ועוד דברים שווים מרחבי האינטרנט. כנסו, כנסו

אנושי, אנושי מדי. הגורילה אנקה (צילום: Atlanta Zoo)
אנושי, אנושי מדי. הגורילה אנקה (צילום: Atlanta Zoo)
2 בינואר 2020

המשחק

Where is 2020
מטאוש סקוטניק הוא אמן, יוצר קומיקס ומפתח משחקים. כבר 11 שנים (!) שהוא מפרסם בכל דצמבר מיני-משחק לרגל השנה החדשה, לרוב בכיכובה של דמות דמויית סנטה. המשחק החמוד של השנה הנוכחית הוא רק תירוץ כדי להמליץ בחום רב על שאר יצירותיו. חובבי משחקי הפוינט אנד קליק בוודאי מכירים את סדרות המשחקים המהפנטות שלו – Daymare Town ו-Submachine. אם לא, מצאנו לכם אתגר לשנה החדשה.

התמונות

מאגר תמונות קנדיות
האם חשקה נפשכם בתמונה של קולגות נהנים מכוס מייפל? או שאולי אתם מחפשים תמונה של אייל קורא משחק הוקי? האם התמונה היחידה החסרה לכם כדי להמשיך את היום היא של חוטב עצים מהרהר על חייו? חדשות מצוינות, כי יש עכשיו מאגר תמונות סטוק קנדיות למהדרין, לשימוש חופשי וחינמי. הכניסו קצת קנדה לחייכם.

רגע קנדי רגיל (צילום: cira.ca)
רגע קנדי רגיל (צילום: cira.ca)

ההמצאה

מכונית אוטונומית שעושה דריפטים
מהנדסים מאוניברסיטת סטנפורד "לימדו" את MARTY, מכונית הדלוריאן האוטונומית שלהם, לבצע דריפטים לאורך מסלול בן קילומטר. על אף שזה נראה רק מגניב ושטותי, היכולת של המכונית לעבור את המסלול בהצלחה הובילה לתובנות מתמטיות שיכולות לשפר את האופן שבו מכוניות אוטונומיות מגיבות לתנאים מסוכנים.

הטבע

ידיים אנושיות של גורילה
תמונות של הגורילה אנקה, שהעלה גן החיות באטלנטה, תפסו את עיניי הגולשים – צבע העור השונה של אצבעותיה גורם להן להיראות אנושיות. הגולשים סברו שמדובר במחלה ויטיליגו, מחלת העור האוטואימונית שמוכרת בין היתר בגלל מייקל ג'קסון והדוגמנית וויני הארלו, אבל גן החיות אומרים שככל הנראה מדובר בכתם לידה.

Anaka turns a big 6 today! You can always pick her out of Taz’s family group because of the unique pink pigmentation on her fingers. #OnlyZooATL

פורסם על ידי ‏‎Zoo Atlanta‎‏ ב- יום שישי, 30 באוגוסט 2019

הדוד המגניב

כשהאחיינים שלך מבקשים כסף לכריסמס
כשהאחיינים של הצייצן הזה ביקשו ממנו כסף לחג המולד במקום מתנה, הוא לא ויתר על החגיגיות והכין בעצמו אריזות ממותגות לכסף, כאילו מדובר במוצר שקונים בחנות משחקים. אין ספק שמדובר באחד מהרעיונות המקוריים והעשויים לעילא שנתקלנו בהם. למשקיענים שבכם, הוא העלה לחשבון הטוויטר שלו את העיצובים לשימוש חופשי.

האינסטגרם

אנימציה חלומית
בחשבון האינסטגרם under_over_themoon, האמנית ננסי ליאנג משתמשת בחיתוכי נייר ואיורים כדי ליצור גיפים ורגעי אנימציה קטנים וחלומיים, המושפעים מנטייתה לעבוד בשעות הלילה.

View this post on Instagram

????????✨

A post shared by Nancy Liang (@under_over_themoon) on

הסרטון

איך להזיז את השמש
תהיתם פעם איך אפשר יהיה להזיז את מערכת השמש שלנו בעת הצורך? ברור שתהיתם. עמוד היוטיוב Kurzgesagt – In a Nutshell כאן בשביל לספק תשובות. סרטון האנימציה המעולה שלהם גורם לרעיון התיאורטי והמופרע להשמע כמעט הגיוני.