האוצר: מכסי ביוב מטורפים ועוד דברים יפים שמצאנו השבוע באינטרנט

מחקר חשוב מאין כמוהו על שימוש בצחוק וירטואלי, חולצות וייטנאמיות שיגרמו לכם לתהות WTF ועוד דברים מושלמים. כנסו, כנסו

21 בנובמבר 2019

הרכישה

פאזל
הסטודיו Nervous System משלב בין מדע, אמנות וטכנולוגיה כדי ליצור תכשיטים וחפצים לבית. הקולקציה האחרונה שלו מורכבת משלושה פאזלים ספירליים המדמים מאובנים. החלקים רחוקים מלהיות חלקי פאזל קונבנציונלים והחוויה – כך זה נראה לפחות – קשה הרבה יותר. חובבי המדיום ישמחו לגלות שם גם פאזלים בצורת קריסטל, קשת בענן ועוד.

האוסף

מכסי ביוב מעוצבים ביפן
הו, יפן. הם עושים שם הכל טוב יותר, כולל מכסי ביוב. אוסף התמונות הזה מציג כמעט אלפיים מכסי ביוב מרחבי יפן – כולם צבעוניים, אמנותיים ויפהפיים כמו שלא ידענו שמכסי ביוב יכולים להיות. לשמחתנו, חברת מי אביבים הכריזה לאחרונה על תחרות לעיצוב מכסי ביוב בתל אביב, כך שבקרוב גם אצלנו המדרכות יהיו צבעוניות יותר.

הקליפ

אנימציה ידנית למיקה שדה
ענת גוטברג יצרה לשיר "Less Love" של מיקה שדה קליפ אנימציה שנוצר באופן ידני כמעט לגמרי. הפריימים הודפסו ונסרקו מחדש לאחר שגוטנברג ציירה על גביהם. התוצאה מיוחדת מאוד.

המחקר

כשאת אומרת LOL למה את מתכוונת
האתר המהמם Pudding השיק מחקר שבודק את השימוש בביטויים ובמילים המתארים צחוק במרחב הוירטואלי, ואת מידת התאמתם לתחושות האמיתיות של הכותבים. ניתן לקחת חלק במחקר בעזרת שאלון אינטרנטי, כמו גם להחכים עם מידע אודות תולדות ה-LOL והתפתחות אוצר המילים המבטא צחוק באינטרנט.

הפונט

Hellvetica
הפונט Helvetica שנוצר בשנת 1957 הוא אולי הפונט הידוע והמשומש ביותר בכל הזמנים. הפונט החדש Hellvetica שוחט את הפרה הקדושה של עולם הטיפוגרפיה על ידי חורבן כל סדר או הרמוניה שקיים בפונט המקורי, ויגרום לכם לקרינג' קשה. שווה להוריד ולנסות.

האינסטגרם

good_vietnam_shirts
חשבון שאוסף חולצות טי-שירט בעלות כיתובים ביזאריים, מצחיקים או משונים בוייטנאם שגורמות לנו לתהות אם הם לא פשוט נותנים לאלגוריתם גרוע לנסות לייצר חולצות אמריקאיות.

View this post on Instagram

is this a math problem

A post shared by Good T-shirts (@good_vietnam_shirts) on

הוידיאו

שלושה קווירים נכנסו למוזיאון
מוזיאון טייט הלונדוני הזמין שלושה אנשי תרבות שמזדהים כקווירים לדבר על יצירות מהמוזיאון על בסיס הזהויות והחוויות שלהם. לא מדובר בסרטון מבריק, למען האמת, אך שווה לראות אותו ולו בשביל סשה ולור – דראג קווין ואמנית שבעזרת האינטליגנציה והאסתטיקה המטורפת שלה הופכת כל דבר שהיא נוגעת בו לזהב, כולל את הסרטון הזה.

עלה מן האוב

Blank on Blank
סדרה של ראיונות עם אישים מפורסמים שנערכו ואוירו. אפשר למצוא שם ראיונות עם קורט קוביין, טופאק, אלדוס האקסלי, רובין וויליאמס ושלל אישים נוספים.