האוצר: טירוף מתחת למים ועוד דברים יפים שמצאנו באינטרנט

גוגל סטריט וויו שהופך לאנימציה מהפנטת, ריטלין ביוטיוב, הצבעים האמיתיים מתחת למים ועוד דברים מושלמים. כנסו, כנסו

כך נראים החיים מתחת למים בלי הפילטר של המים (צילום מסך מאתר Colossal)
כך נראים החיים מתחת למים בלי הפילטר של המים (צילום מסך מאתר Colossal)
28 בנובמבר 2019

ההמצאה

מה הצבעים האמיתיים מתחת למים?
שתי חוקרות מאוניברסיטת חיפה בנו אלגוריתם שמאפשר להוציא את המים מתמונות מעומק הים, וכך לאפשר למדענים – ולקהל הרחב – לראות את הצבעים "האמיתיים" של האובייקטים שצולמו.

האנימציה

Hotspot
האמנית שני רועה יצרה סרטון אנימציה מהפנט על בדידות וחוסר מקום בעולם, שעושה שימוש מבריק בגוגל מאפס וגוגל סטריט וויו. שווה לצפות גם בסרטון הקודם שלה, Drifting, ובכלל לחטט בעמוד היוטיוב שלה. יש שם אוצרות.

הרכישה

גפרורים ריחניים
הגפרורים של Hibi ("כל יום" או "יומיומי" ביפנית) הם למעשה שילוב בין גפרורים לקטורת. הגפרורים משחררים עם הצתתם ניחוח ארומטי לעשר דקות של ניחוחות נעימים. אהבנו.

הצילום

האמן שצילם את בני משפחתו כמו המפלצות שהם
האמן הרוסי פדור דיאקונוב צילם את משפחתו "כמו המפלצות שהם", במין שילוב של משפחת אדמס והסרט "Night Watch". התוצאה מרעננת את קונספט הפורטרטים המשפחתיים.

הבלאק פריידי

מבצע סתיו ב-Steam
הגיימרים יגלגלו עיניים שאנחנו בכלל מזכירים דבר כל כך מובן מאליו, אבל זו חובתנו לוודא שאתם מודעים למבצע השנתי הענקי של חנות המשחקים הדיגיטלית. יותר מ-13,000 משחקים נמצאים בהנחה, וזו העת לחגוג מול המחשב.

האינסטגרם

Mothers Before
עמוד אינסטגרם שהזמין בנות מרחבי העולם לשלוח תמונות של האימהות שלהן לפני שהפכו לאימהות. העמוד מציג את התמונות בתוספת טקסט קצר ביוגרפי, והתוצאה יפה ואף מרגשת.

הריטלין

איך למנוע הסחות דעת
תרומתנו הצנועה למי שצריך/רוצה להיות פרודקטיבי בסופש. מירנדה ג'ולי כמירנדה ג'ולי יצרה לפני שמונה שנים סרטון מעולה על דרך התמודדות עם הסחות הדעת של העולם המודרני.