משחקים ב-GIPHY ועוד דברים מושלמים שמצאנו באינטרנט

סרטון שמסביר איך אנחנו מצליחים לדחוף קינוח גם כשאנחנו שבעים, 17 חיות מחמד בתמונה מדהימה אחת, ועוד דברים שווים. כנסו, כנסו

5 בדצמבר 2019

המשחקים

מיני משחקים של GIPHY
אתר הגיפים GIPHY מאפשר לשחק וליצור מיני משחקים מטופשים על ידי שימוש בגיפים. בוחרים מסלול משחק, גיפים שישמשו כאלמנטים, רקע ומוזיקה. זה טפשי להפליא ומספק להחריד.

האינסטגרם

salaesthetics
העמוד salaesthetics מתמקד באסתטיקה של חפצים המוצעים למכירה ברחבי האינטרנט. ממכנסי מעצבים, דרך כיור עשוי אבן ועד כוסות פרוותיות (?). החסרון היחיד של הדבר המושלם הזה הוא שהתמונות נטולות לינק לרכישה, אז אל תבנו על לצאת עם אוצרות.

View this post on Instagram

Nike swoosh fossil, eBay

A post shared by @ salaesthetics on

ההשכלה

הסיבה שאנחנו יכולים לאכול קינוח גם אם אנחנו שבעים
VOX המצוינים בדקו למה אנחנו מסוגלים לאכול קינוח גם אחרי שהכרזנו שאנחנו שבעים ולא יכולים להכניס עוד שום דבר לבטן. לפחות תוכלו למלמל הסבר מדעי בפעם הבאה שתשנאו את עצמכם אחרי ארוחה גדולה מדי. אין בעד מה.

העיצוב

מחק שקוף
רגע של רצינות – אתם מכירים אנשים שמגיעים לארץ מיפן? כי אנחנו מחפשים ימים כלילות דרך להשיג את המחק השקוף של החברה היפנית Seed. חברת מכשירי הכתיבה הוותיקה יצאה לאחרונה עם מחק שקוף שמאפשר למשתמשים לראות מה שהם מוחקים. כן, זה בסדר, זה מלהיב מאוד גם אותנו, שלא נדבר על זה שהעיצוב כל כך יפה עד שהוא מעורר בנו תיאבון.

החיות

תמונה משפחתית של 17 חיות מחמד
כולנו יודעים שלצלם את הכלב שלנו כמו שצריך גובל בבלתי אפשרי. לכן מה שעשתה הבעלים הגאה של 17 חיות מחמד ראוי לתהילת עולם: היא הצליחה סוף סוף להושיב את כולם יחד לתמונה קבוצתית. מזל טוב.

צילום: Kennedy News
צילום: Kennedy News

האלבום

אלבום הבכורה לתזמורת "ארמון בזמן"
כבר כמה שנים שאנחנו דלוקים על ארמון בזמן, תזמורת עצמאית שמשלבת כלים קלאסיים ואלקטרוניים, ויוצרת סאונד ומופעים שמנערים את כל האסוציאציות המעונבות שנלוות למונח "תזמורת". עכשיו, לחבורת המוזיקאים הצעירה יוצא אלבום בכורה, ואנחנו ממליצים בחום להאזין לו (ולרכוש אותו, כמובן).

עלה מן האוב

אנימציה מפריים אחד
צילום יחיד של חזית קתדרלת נידארוס שבנורווגיה הספיק לאמן הזה ליצור אנימציה באורך 1:40 דקות. סרטון אנימציה שלם. מתמונה אחת.