האוצר

ערוץ היוטיוב החמוד בעולם ועוד דברים יפים שמצאנו באינטרנט

הפוסטרים הרשמיים של אולימפיאדת טוקיו, התשובה התאילנדית לשקיות ניילון ועוד דברים מהממים. כנסו, כנסו

9 בינואר 2020

העיצוב

הפוסטרים הרשמיים של האולימפיאדה בטוקיו
יפן ממשיכה לשחק לנו ברגשות עם אסתטיקה מדויקת. מוקדם יותר השבוע חשף הוועד האולימפי את הפוסטרים הרשמיים של האירועים האולימפיים והפאראלימפיים שעתידים להתקיים השנה בטוקיו. את הפוסטרים יצרו אמנים יפנים ולא יפנים, והתוצאה מגוונת ויפהפייה.

האקולוגיה

האלטרנטיבות התאילנדיות לשקיות פלסטיק
ולחדשות הסביבתיות המשמחות – תאילנד אוסרת בהדרגה על השימוש בשקיות פלסטיק. מלבד הרווח לסביבה זכינו גם בסדרת תמונות משעשעת שמציגה את הדרכים היצירתיות בהן תושבי המדינה מגיבים למהלך.

הטוויטר

האם אנשים הזדקנו מהר יותר בעבר?
משתמש בטוויטר האלה סוגייה שטרדה את מנוחתו – האם רק נדמה לו, או שפעם אנשים היו נראים מבוגרים יותר גם בגיל צעיר? בתגובה לציוץ צרפו משתמשים רבים תמונות עבר, בין אם משפחתיות או של מפורסמים, שמוכיחות שיש אמת בטענה. אפשר למצוא בהם הורים טריים בני 23 שנראים בני 40, ספורטאים שקשה להאמין שהיו בשנות העשרים לחייהם ולא הארבעים, וגם את תמונת סיום בית הספר של דה רוק – שנראה הרבה יותר מבוגר אז מכפי שהוא נראה היום.

האמן

יומנים כפי שמעולם לא ראיתם
אפשר לומר שחוזה נרנחה הוא יומנאי מקצועי. נרנג'ה מתעד במחברות את מסעותיו ברחבי העולם, בעזרת כתיבה, ציורים והדבקה. התוצאה היא החלום הרטוב של כל מי שקשקש פעם במחברת. הדפים מוקפדים, והכל עשוי לפרטי פרטים ובכישרון מטורף. שווה לעקוב אחריו באינסטגרם.

היוטיוב

אבא פגום פינת ניו זילנד
ג'ורדן ווטסון הוא אב ניו זילנדי לשלוש בנות. לפני ארבע שנים, בעודו משועמם בבית עם בתו בת הכמה חודשים, החליט לצלם לחברו סרטון הדרכה קצר על איך להחזיק תינוק. הסרטון ההומוריסטי הפך לוויראלי בן רגע, ומאז מתחזק ווטסון את ערוץ How to Dad עם סרטוני הדרכה קצרים ומקסימים בשלל נושאים הקשורים להורות (כמו גם שלל תוכן ניו זילנדי, אם אתם בעניין).

התיעוד

תושב ניו יורק תיעד קטע מצילומי הג'וקר
תושב ניו יורק תיעד מחלון ביתו את סצנת הריקוד של חואקין פניקס בסרט "הג'וקר". וכאילו שזה לא מספיק מגניב גם ככה – הוא תפס בדיוק את הטייק שהשתמשו בו בסרט.

האנימציה

Negative Space
סרט אנימציה שהיה מועמד לאוסקר ב-2018 ומציג מערכת יחסים בין אב לבנו דרך אמנות אריזת המזוודות. הסרט מבוסס על פואמה מאת רון קורטג, כך שהוא לא רק בעל איכויות ויזואליות מדהימות אלא גם כתוב נהדר.