דברים שווים לעשות השבוע בחינם (19-25.1)

תערוכה שמגיעה מבירת העמק, הרצאה על עידן טראמפ, דיסני בעידן החדש ורדיו הקצה מתארח בכולי עלמא

I love Afula
I love Afula

אמנות

I love Afula
האמן I love Afula מגיע מבירת העמק לתערוכת בזק בבוקסא. עבודותיו מאופיינות בפירוק של דמויות לקווים ולצורות גיאומטריות, והוא יוצר חוויה שהיא בו זמנית אינטימית מאוד וגם אורבנית ומנוכרת מאוד. בדיוק כמו עפולה.
בוקסא, שד' רוטשילד 31, שבת (21.1)

I love Afula
I love Afula

מסיבה

סאונדצ'ק בכולי עלמא
רדיו הקצה יתארח למסיבה בכולי עלמא במסגרת פסטיבל סאונדצ'ק. במסיבה יתקלטו צמדי די.ג'ייז, בהם אמיר אגוזי וקוואמי, ליה שפיגל וניצן פינקו וגיאחה ואורי זר אביב (כתב המוזיקה של Time Out).
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שישי (20.1) 21:00

הרצאה

עידן טראמפ
יום לאחר השבעתו של הנשיא ה־45 של ארצות הברית ופתיחת עידן טראמפ תתקיים הרצאתו של אייל נווה, ראש החוג להיסטוריה כללית באוניברסיטת תל אביב, על בחירות 2016 בפרספקטיבה היסטורית.
מרכז קהילתי דב הוז, דב הוז 16, שבת (21.1) 12:00

הנשיא טראמפ. צילום: Joe Raedle/ Gettyimages
הנשיא טראמפ. צילום: Joe Raedle/ Gettyimages

הרצאה

לכתוב אגדה מחדש
שנות ה־90 היו עשור פורה עבור חברת דיסני, אך עם תחילתו של המילניום החדש התפוצצה הבועה המשגשגת. איך בכל זאת חזרו דיסני לצמרת ועל אילו ערכים הם ויתרו בדרך? הרצאתה של נעמה רק (כתבת ב־Time Out).
הנסיך הקטן, המלך ג'ורג' 19, שני (23.1) 21:00

אמנות

המון ווליום
תערוכת יחיד של האמן בני דשא. בתערוכתו החדשה מוצגים ציורים מלאי צבע ועמוסי התרחשויות, הבוראים עולם כאוטי, יצרי, אינטנסיבי ודחוס. בשבת יתקיים גם שיח גלריה עם האמן.
ארטספייס, שביל המרץ 6, שבת (21.1) 12:00

אמנות

דנה זלצמן
תערוכת היחיד הראשונה של הציירת דנה זלצמן ובה היא מנסה להנציח את שבריריותו של ההווה. על ידי שקילת חפצים עדינים בכפות המאזניים זלצמן מפצירה בצופים לעצור ולהתמוגג מהרגע לפני שחורצים גורלות.
גלריה זיימק, ה' באייר 68, חמישי (19.1) 20:00

הרצאה

בודהיזם על הבר
לרגל השקת ספרו החדש "ערות בחיי היום יום" יגיע ד"ר סטיבן פולדר לשיחה על מדיטציית מיינדפולנס וויפסנה, וייתן כלים למיצוי הרגע הנוכחי ולקיום חיים מלאים וערים יותר.
הנסיך הקטן, רש"י 17, רביעי (25.1) 20:00

מסיבה

דדי קול
רק משמיעת השם של הליין צמחו לנו כריות כתפיים ועלינו על גלגיליות. ליין הדיסקו המרים חוזר לרדיו אחרי היעדרות ארוכה. עכשיו נשאר רק לפענח איך לעזאזל אנחנו מוציאים את "דדי קול" שנתקע לנו בראש.
רדיו EPGB, שד"ל 7, שישי (20.1) 20:00

ילדים

פיטר פן
סיפור הילדים שמעמת אותנו עם כל הפחדים הפרוידיאניים שלנו קם לחיים במסגרת אירועי השבת של מתחם התחנה: פיטר פן, הילד שלא רוצה לגדול, צריך להילחם בקפטן הוק ולהחזיר לבני הכפר את תיבת האוצר שלהם.
מתחם התחנה, קויפמן 2, שבת (21.1) 11:00

קולנוע

ג'אמפ קאט עושים סרטים
בית הספר לאנימציה וקולנוע ג'אמפ קאט בערב מרוכז שבו יוצגו סרטים קצרים של תלמידי בית הספר ממגוון ז'אנרים, בהם דרמות קצרות, וידיאודנס, קליפים מוזיקליים וסטופ מושן.
סינמטק תל אביב, שפרינצק 2, שישי (20.1) 11:00