דברים שווים לעשות בחינם השבוע (1-7.9)

המסיבה שמחזירה את הדיסקו למודה, זהבה בן ואייטולה במזנון של אייל שני ועבודה חדשה של אמן הגרפיטי דדה. עשרה דברים לעשות השבוע בלי להוציא את הארנק

זהבה בן. צילום: תום זוילי
זהבה בן. צילום: תום זוילי
1 בספטמבר 2016

מסיבה

סוף הקיץ במזנון

סניף רמת החייל של מעוז הפיתה והכרובית־התינוקת יחגוג את סוף הקיץ עם מסיבת צהריים בה תופיע זהבה בן ויתקלטו הראפר אייטולה והדי.ג'אית חן אלמליח.

מזנון, הנחושת 1, שישי (2.9) 13:00

אייטולה. צילום: דנה אלבז
אייטולה. צילום: דנה אלבז

מסיבה

Run TLV

האברקסס משיקים ליין מסיבות שבת על טוהרת ההיפ הופ, שאת כולו יובילו נשים. את הערב הראשון יפתחו ירדן רוקח, מיקה אבני, תום קורן וג'וסי סאפ.

אברקסס, לילינבלום 40, שבת (3.9) 20:00

מוזיקה

חתיכות

עמית איצקר ויואב טל סוגרים עונת שידורים ב"ירקון 70" עם אחר צהריים של פורענות בכולי עלמא, שבו יופיעו אמנים שהתארחו בתוכנית לאורך העונה, בהם שרון קנטור, יעל בירנבאום (ג'ק אין דה בוקס) וסויסיידל פרניצ'ר.

כולי עלמא, מקווה ישראל, שבת (3.9) 14:30

מוזיקה

מאיה איזקוביץ

לקראת אלבומה החדש "All of the Miles", מאיה איזקוביץ יוצאת לסיבוב הופעות אקוסטי עם שירים משני האלבומים שלה. מוקדם יותר באותו יום (12:30) תופיע להקת "פריצת דיסק" עם מופע מחווה לענקי הרוק של כל הזמנים.

נמל יפו, שישי (2.9) 14:30

אמנות

למעלה

"למעלה" היא תערוכה שנולדה מתוך תחרות צילומי רחפנים שנערכה בקיץ האחרון. בתערוכה יוצגו צילומי גובה המציגים נוף אורבני וטבעי מרחבי הארץ.

ארליך, מרכז לצילום, הסוללים 3, חמישי (1.9) 19:30

ילדים

הצרצר והנמלה

סיפור הילדים הידוע עולה על במת שבת תרבות: ליד ביתה של נלי הנמלה החרוצה עובר לגור קפיץ הצרצר העצלן. למרות ההבדלים הרבים השניים לומדים להכיר זה את זו והופכים לחברים.

כיכר הבימה, ראשון (3.9) 17:00

הרצאה

דור ה־Y

במסגרת אירועי עונג שבת, העיתונאית צליל אברהם תעביר הרצאה בעקבות דור ה־Y: איך בדיוק נולדו המיתוסים על הצעירים של היום, מי המציא אותם, למה הם תפסו כל כך חזק – ומי בדיוק מרוויח מהם.

מרכז קהילתי פלורנטין, אברבנל 74, שבת (3.9) 16:30

אמנות

Safe Place

מלון ארטפלוס משיקים את עבודתו החדשה של אמן הרחוב דדה הכוללת ציורי קיר של ציפורים עשויות שברי בניינים. יתקיים סיור בין עבודותיו הממוקמות במלון ושיח גלריה בהשתתפותו.

מלון ארטפלוס, בן יהודה 35, שישי (2.9) 12:00

Safe Travels. צילום: אברהם חי
Safe Travels. צילום: אברהם חי

מסיבה

שובו של הדדי

הסירו אבק מהגלגיליות וגדלו מחדש את האפרו: הדיסקו שוב כאן. רדיו EPGB מרימים לכם במסיבה שכולה דיסקו מכל הזמנים, מדונה סאמר ועד דאפט פאנק, מקלאסיקות על זמניות ועד לשירים שנשכחו.

רדיו EPGB, שד"ל 7, שישי (2.9) 22:00

אורבני

הסלון החברתי

דורון צברי, ברק כהן, אורלי בר לב, דפני ליף ועוד שמות שהכרנו בקיץ 2011, מגיעים אליכם לסלון לשיחה על מאבקים חברתיים והשינוי שמביאים האנשים הקטנים.

ברחבי העיר, שלישי (6.9) 19:30, לפרטים נוספים באתר מזא"ה 9