דברים שווים לעשות בחינם השבוע (22-29.9)

הופעה כפולה של מאור כהן ובוטן מתוק בקרקס, סטנדאפ היחיד הראשון של שיר ראובן ועוד דברים לעשות השבוע בלי לשלוף את הארנק

דיאגו סאן. צילום: בן פלחוב
דיאגו סאן. צילום: בן פלחוב
22 בספטמבר 2016

מסיבה

Berlin ConneXion

החצר האחורית של הדייגו סאן תהפוך ליום אחד לחוף ים, עם חול, כיסאות נוח ובריכה קטנה ומרעננת. הרחבה הפנימית של המסעדה תשנה פניה למועדון שבו יתארחו Delfonic
Kickflip Mike ו־IMYRMIND, מהלייבל הברלינאי $ex Records.

דייגו סאן, המשביר 2, שבת (24.9) 16:00

מוזיקה

Totemo

רגע לפני שהיא טסה לסיבוב הופעות אירופי, נסיכת האלקטרוניקה והפולק רותם אור תגיע לתדר כדי להשיק ויניל חדש ל־EP שלה שיצא לפני כמה חודשים.

התדר, דרך יפו 9, שבת (24.9) 21:00

מסיבה

Like a Virgo

ארבע אושיות אופנה (סיוון חימי, דיווה לוגסי, רועי יצחק וניר הוגו בר) מרימים את הנשף הכי יפה של הסופ"ש בארמון יפואי בן 150 שנה. במסיבה יתקלטו נרקיס טפלר, אורן אור־שי וגילי אליאס.

בית יפואי לאירוח, בן צבי 78, שישי (23.9) 2:00

מוזיקה

בוטן מתוק בקרקס ומאור כהן

על הבמה בנמל יפו תעלה להקת בוטן מתוק בקרקס עם הופעה לרגל אלבומם החדש "3". לאחר מכן יופיע מאור כהן, שיוצא בימים אלו לדרך חדשה ואחרי שנים של שיתופי פעולה עם אמנים אחרים מוציא אלבום לגמרי לבד.

נמל יפו, שישי (23.9) 12:30

מסיבה

מסיבת סיום BPM

המסלול להפקה ויצירה אלקטרונית במכללת BPM מסיים מחזור נוסף, והבוגרים יגיעו לפסאז' כדי להשוויץ בכל מה שהם למדו בשנה החולפת.

פסאז', אלנבי 94, רביעי (28.9) 20:00

הרצאה

עונג שבת בפלורנטין

העיתונאי אביב לביא, שמגיש את תוכנית הרדיו "יהיה בסדר" בגל"צ ומתעסק בנושאי אדם וסביבה, יגיע לפלורנטין להרצאה ושיחה על חברה, תחבורה וסביבה בתל אביב.

מרכז קהילתי פלורנטין, אברבנאל 74, שבת (24.9) 16:30

מוזיקה

לייב בלוז בגאולה

לאחר הפוגה בר הגאולה מחזיר לחיים את מסורת ימי ראשון בסימן רוק ובלוז. כדי לחגוג את השיבה מהפגרה יצטרף אל החבורה הקבועה של מיקי שביב והלהקה המוזיקאי רע מוכיח.

גאולה, גאולה 51, ראשון (25.9) 20:00

ילדים

שמוליקיפוד

תיאטרון אלמינא ותיאטרון יפו בהצגה דו לשונית על פי הסיפור המוכר, על הילד גדי שנשאר חולה לבד בבית (אלו היו זמנים שונים) ופוגש קיפוד מיוחד בשם שמוליק.

מחסן 2, נמל יפו, שבת (24.9) 10:30

סטנדאפ

שיר ראובן בבוקסא

שיר ראובן, הידועה בתור פרזנטורית של אדידס מטעם עצמה, תגיע לבוקסה לשעה של סטנדאפ על אהבת נשים ופילאטיס בהופעת היחיד הראשונה שלה. את ההופעה תחמם מור קרול.

בוקסא, שד' רוטשילד 31, רביעי (28.9) 20:00

אמנות

סיפור ישראלי

הצלם משה צ'יטיאת בתערוכת יחיד בדיזנגוף סנטר, שבה הוא מציג את הרבדים הרבים של החברה הישראלית, את השסעים והקונפליקטים הפוליטיים הרבים, מקבוצת חרדיות צעירות בחוף הים ועד זוג זקנים על ספסל.

דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 50, עד חמישי (29.9)