דברים שווים לעשות בחינם השבוע (8-14.9)

מרימים לדרייק וריהאנה, הרצאה על כאב והמוח וכל מה שרציתם לדעת על הבחירות בארצות הברית. עשרה דברים לעשות השבוע בלי להוציא את הארנק

6 בספטמבר 2016

שירה

39 שנים למותה של תרצה אתר

ברדיו EPGB מציינים כמעט ארבעה עשורים לפטירתה של המשוררת תרצה אתר שנפלה אל מותה ממרפסת ביתה ב־1977. יקריאו משיריה המוכרים וטיוטות מעזבונה האישי שרית וינו אלעד, שילה פרבר, דנה אולמרט, בנה נתן סלור ואחרים.

רדיו EPGB, שד"ל 7, שבת (10.9) 20:00

מוזיקה

פול טראנק

להקת פול טראנק, שעבדה בעבר עם אפרים שמיר ואיתי פרל, חוברים לגיא מזיג (הדורבנים), להופעה שתפתח לכם את סוף השבוע עם הופעה שמחברת בין רוק'נרול, בלוז וטברנה מזרחית לוהטת.

נמל יפו, שישי (9.9) 14:30

הרצאה

כל מה שצריך לדעת על הבחירות

לקראת הבחירות בארצות הברית יבואו לפולי ג'יי פוטליק שעבד עם הנשיא קלינטון, ונועם ניוסנר, שעבד עם ג'ורג' וו בוש, ויספרו על מערכת הבחירות מעבר לים, הקמפיינים של כל מתמודד וההשפעה של כל זה עלינו.

פולי, שד' רוטשילד 60, רביעי (14.9) 19:00

מוזיקה

ערב בימת יוצרים

הסטודנטים לחינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי מרימים בימת יוצרים שתאפשר ליוצרים צעירים להציג את יצירות הביכורים שלהם. תזכרו את השמות שיופיעו, אולי יום אחד תוכלו להגיד שראיתם את ההופעה הראשונה שלהם.

בית היוצר, האנגר 22, נמל תל אביב, חמישי (8.9) 21:00

מסיבה

Drihanna Night

הפסאז' חוגג ערב הוקרה לשני הטיזרים הגדולים של עולם ההיפ הופ. שקד דווידוביץ' תייצג את הצד של הכלה ריהאנה, וטובה סווד תרים לכבוד דרייק. ואף מילה על כריס בראון.

פסאז', אלנבי 94, רביעי (14.9) 22:00

אמנות

Am/Pm

אירוע נעילת התערוכה של טל אנגלשטיין ורחל לויאן, שני בוגרי בצלאל המציגים בגלריה גבירול. השניים בוחנים את גבולות המרחב שבו התערוכה מוצגת, מתקשרים איתו או מתעלמים ממנו כליל.

גבירול, אבן גבירול 106־108, שישי (9.9) 12:00

הרצאה

מה המוח עושה כשכואב

איך נראה המוח כשכואב לנו, איך זה משפיע על השינה והרגשות שלנו, ומה קורה כשכואב לנו ללא סיבה? על שאלות אלו ועוד יענה נעם גולדווי, דוקטורנט למדעי המוח שעובד על טיפול חדש ללוקים בכאבים כרוניים.

אוצר, סמטת הר סיני 1, שלישי (13.9) 20:00

מסיבה

על האש עם פורטונה

התדר חוגגים את צאת אלבומו החדש של כלבתא בלייבל פורטונה, באחר צהריים של מוזיקה מרימה, מנגל וכפיים. יעלו על העמדה חן אלמליח ורדיו טריפ. לאחר מכן יתקיים ג'ם מזרח תיכוני שיחרוך את הבמה.

תדר, דרך יפו 9, שבת (10.9) 16:00

אמנות

The Tourist

אור גת מציגה תערוכת יחיד של צילומיה. הצילומים כולם מוצגים בגוני שחור־?לבן ומעניקים תשומת לב יתרה לפרטים הבנאליים של היום יום. שם התערוכה לקוח משירם של רדיוהד, וציטוטים של שירי הלהקה שזורים לצד הצילומים.

בית אריאלה, הרכבת 2, שישי (9.9) 13:00

אמנות

שקוף למשתמש

תערוכת יחיד חדשה לאמנית וחוקרת האמנות המזרח אסיאתית אילת זהר. התערוכה מרכזת 31 שנות יצירה של האמנית ומתפרשת על מגוון טכניקות, בהן קולאז'ים, חיתוכי עץ ועבודות וידאו.

גלריה מינוס אחת, שוקן 18, שישי (9.9) 12:00