דברים שווים לעשות השבוע בחינם (20.4-26.4)

כל הארועים הכי שווים בתל אביב: ההרצאות, ההופעות והמסיבות - והכל בלי לפתוח את הארנק

מרגול. צילום: גבריאל בהרליה
מרגול. צילום: גבריאל בהרליה
20 באפריל 2017

מוזיקה

מרגול לייב

בבית הפסנתר עשו את הדבר הכי לא תל אביבי שיש ויצרו קשר עם השכנים – בר הטיילור מייד. במסיבה הראשונה שלהם תתארח מרגול שתרים כמו שרק היא יודעת ותפתור סכסוכי שכנים במקרה הצורך.
בית הפסנתר, אלנבי 99, שבת (22.4) 14:00

עירוני

זיכרון בסלון

איפה אתם עושים את יום השואה? פרויקט "זיכרון בסלון" הוא אלטרנטיבה לא שגרתית לטקסים הממלכתיים, שמביאה אליכם הביתה דיון על זיכרון והנצחה באווירה אינטימית וקהילתית.
מרכזים קהילתיים ברחבי העיר, ראשון (23.4), פרטים מלאים באתר zikaronbasalon.com

צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

אמנות

הזכוכית הגדולה

תערוכה משותפת לרונה פרלמן ומארק יאשאייב. פרלמן תציג בוויטרינה הימנית גוף עבודות עשוי מנייר קופי על שקפים, יאשאייב יציג בוויטרינה השמאלית תצלומי חלונות ראווה מבפנים ומבחוץ.
גלריה החנות, העלייה 31, פתיחה: חמישי (20.4) 20:00

מסיבה

ערב ריק ומורטי

בר הפליים ממשיך בסדרת האירועים המוקדשת לאחת מסדרות האנימציה הכי מופרעות שראינו, עם הקרנת פרקים אהובים וקוקטיילים שהורכבו בהשראת הסדרה.
פליים, נחלת בנימין 42, שבת (22.4) 21:00

ריק ומורטי
ריק ומורטי

מוזיקה

שני אדונים בשלג

להקת "אל המשורר" משיקה את "שני אלבומים בשלג" – אלבום חדש המוקדש להנצחת שיריו של המשורר הפולני שירי ולדיסלב שלנגל, שנכתבו במהלך שהותו בגטו ורשה.
בארבי, קיבוץ גלויות 52, ראשון (23.4) 21:30

קולנוע

שיעורים בקולנוע

מפגש רביעי בסדרה שמארחת את הדור החדש של הקולנוע הישראלי. והפעם: הקרנת הסרטים הקצרים של נוני גפן, שסרטו "הכל שבור ורוקד" מוצג בימים אלו בבתי הקולנוע.
גלריית המדרשה, הירקון 19, רביעי (26.4) 19:00

ספרות

השואה בראי הקומיקס

המאייר ויוצר הקומיקס מישל קישקה, שהוציא השנה רומן גרפי העוסק בסיפור משפחתו, יבוא להרצאה על הדרך הייחודית שבה עולם הקומיקס מתמודד עם נושא כבד משקל כמו השואה.
נווה שכטר, שלוש 42, ראשון (23.4) 20:00

קולנוע

גיימרים: שם_זמני

סרטה של גל פרידמן העוקב אחרי שותפיה לדירה שמשחקים כל היום במשחקי מחשב, יתארח בסדרת "דוקומנטרי בשפירא". לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם היוצרת.
קפה שפירא, רלב"ג 15, רביעי (26.4) 20:00

מסיבה

Turkika

למי שלא הספיקו הרמות המימונה: הקונטיינר יערכו חאפלה חמה וצבעונית בהשתתפות טריו טורקיקה, המשלב בין מוזיקה מקומית ומוזיקה צוענית וטורקית ומוזיקה אלקטרונית.
קונטיינר, נמל יפו, חמישי (20.4) 21:00

מוזיקה

ג'אז בשדרה

הופעות הג'אז חוזרות לשדרות בן גוריון, ופעם בשבועיים תתמלא השדרה בצלילי ג'ז חמים. את אירועי הקיץ יפתח אנסמבל האפרו-פופ של בית הספר רימון.
שד' בן גוריון 45, שישי (21.4) 12:00