דברים שווים לעשות השבוע בחינם (27.4-3.5)

כל המסיבות, ההופעות, התערוכות והארועים השווים השבוע בתל אביב. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

יום העצמאות (צילום: שאטרסטוק)
יום העצמאות (צילום: שאטרסטוק)

אמנות

הנאות קטנות

תערוכה בבית אריאלה שחוגגת יום הולדת 90 לדוב הכי מפורסם בעולם – פו הדוב. בתערוכה יוצגו איוריו של קים ריימונד, מאייר של חברת דיסני, שהציב את הדוב באתרים מפורסמים ברחבי העולם.
בית אריאלה, שד' שאול המלך 25, עד ראשון (30.4)

פו הדב

[tmwdfpad]

מוזיקה

שרים בכיכר

אירוע יום הזיכרון השנתי המסורתי שבו יסופרו סיפורי נופלים במערכות ישראל, בשילוב שירים ממיטב אמני ישראל. במשתתפים השנה: אברהם טל, ארקדי דוכין, אסף אמדורסקי וישראל גוריון.
כיכר רבין, ראשון (30.4) 20:30

חגיגות עצמאות בפארק דוידוף

בפארק דוידוף ביפו יחגגו עצמאות עם הופעות של דודו טסה (שאותו תוכלו לראות הקיץ מחמם את להקת רדיוהד), יובל דיין והסיבה האמיתית ששווה לצאת בשבילה מהבית – מפגן זיקוקים ענקי.
פארק דוידוף, שד' ירושלים פינת הבעש"ט, שני (1.5) 21:00

יום העצמאות (צילום: שאטרסטוק)
יום העצמאות (צילום: שאטרסטוק)

מסיבות

בא לי טאלי

החגיגה ההודית החודשית של פלורנטין חוזרת במהדורת אפריל, עם תקלוט אלקטרוני שייקח אתכם למסע תודעתי של Master Minded, ג'אם ג'אגלינג והולה הופ מסחרר והרבה אוכל הודי במחירים שלא ירוקנו לכם את הכיס.
פאפאיתו, דרך סלמה 29, שישי (28.4) 12:00

Spring Fest

בית הספר לאמנות מנשר חוגג את בוא האביב עם תערוכת מסיבה (או מסיבת תערוכה), לכל מי שמתגעגע להשתכרות בחצר בית הספר. על העמדה: דן אורבך, אסיה ויונתן הופ.
מנשר, חכמי דוד 18, שישי (28.4) 22:00

חג הפועלות בעצמאות

בג'וז ולוז יחגגו חגיגה כפולה – יום העצמאות וחג הפועלים, עם תקלוטים של נרקיס טפלר ואנה הלטה, ואלכוהול במחירים שווי נפש לכל פועל.
ג'וז ולוז, גבולות 5, שני (1.5) 20:00

עצמאות בבית העמודים

בבית העמודים ממשיכים את מסורת מסיבות העצמאות המפוצצות עם פיאסטת פלמנקו מטורפת, רייב בייס של Kore Dada, אלכוהול במחירים עממיים ומזנון טבעוני מפנק. כל הטוב הזה יימשך עד הבוקר למחרת.
בית העמודים, רמב"ם 14, שני (1.5) 21:00

Africa Open Air Party

בדייגו סאן יחגגו עצמאות במחווה לאפריקה עם הופעות של להקת טיגריס, גילי יאלו, קולות מאפריקה, ועוד אמנים שיעלו בכם מחדש את השאלה הנצחית – למה לא אוגנדה?
דייגו סאן, המשביר 2, שלישי (2.5) 12:00

ילדים

חגיגות עצמאות במשכן

המשכן לאמנויות הבמה יחגוג יום הולדת 69 למדינת ישראל עם הופעות של צעירי תל אביב, ידידיה ויטל ("השמיניה") ושי ורועי. מאוחר יותר יתקיימו במקום ריקודי עם בהנחיית גדי ביטון ושרה אביב.
רחבת המשכן לאמנויות הבמה, שד' שאול המלך 19, שני (1.5) 20:00

יום העצמאות (צילום: שאטרסטוק)
יום העצמאות (צילום: שאטרסטוק)

ספרים

הכיוון מזרח

חנות הספרים המגדלור מארחת השקה לגיליון החדש של כתב העת "הכיוון מזרח", שעוסק בנבואה ושיטיון בספרות נשים. יקריאו משיריהן יעל משעלי, נוית בראל ואחרות.
המגדלור, לבונטין 1, חמישי (27.4) 20:00