דבר אליה בקבלות: המתנות הכי שוות לוולנטיין

עשר המתנות שיגרמו לה לחייך, גם אם במרבית ימות השנה אתה מאהב די בינוני

מתנות לוולנטיין
מתנות לוולנטיין
29 בינואר 2015

הספר "How to be Parisian Wherever You are"

אם החברה שלך היא מעריצה של "סקס והעיר הגדולה" (ורוב הסיכויים שכן – הרבה נשים שומרות לקארי בראדשו פינה חמה, גם אם בסתר) היא תעריך את נקודת המבט של ארבע החברות הפריזאיות שהתאגדו לכתיבת ספר על אופנה, תרבות, יופי, יחסים והרבה מיתוסים נכונים ודמיוניים על העיר הרומנטית ביקום.

159 ש״ח, להשיג במגדלור, לבונטין 1

הספר How to be Parisian
הספר How to be Parisian

קומבינזון שקוף של Agent Provocateur

קומבינזון הוא אחד מפריטי הלבוש החושניים ביותר גם בקטגוריה הנסתרת של ההלבשה התחתונה, וקשה לחשוב על אופציה מתגרה יותר מזו שמציע קו הבת הידידותי לכיס של חברת אייג׳נט פרובוקטור: טול ותחרה בגוון אדום סקרלט עז שנגזרו בקווים מחוכיים ומשחקי שקיפות שמגרים את החושים.

85 ליש״ט, להשיג באתר

עגילי לב של Bleecker and prince

יהלומים הם אמנם החברים הטובים ביותר של האישה, אבל שילוב שלהם עם זהב, צורות הלבבות המזוהה עם חג האוהבים ועגילים צמודי אוזן הם הנוסחה הסודית למתנת ולנטיינס ממיסת לב לבחורה שאוהבת את הרומנטיקה שלה בצורת הגשה קלאסית.

מחיר 85 ליש"ט להשיג באתר

עגילים של Bleecjer and Prince
עגילים של Bleecjer and Prince

קערה של ליזבט דאל

אהבה היא לפעמים לא במחוות אלא בדברים הקטנים, שמצליחים לשבור את שגרת היום יום ולהפוך אותה לקצת פחות רגילה. זה בדיוק מה שעושה הקערה המצוירת של ליזבט דאל שמחביאה בתוכה לב שנעים לגלות כל בוקר אחרי שמסיימים את הקורנפלקס.

173 ש״ח, להשיג ב־FM magenta, תל גיבורים 5

קערה של ליזבט דאל
קערה של ליזבט דאל

תיק קלאץ׳ של Baggu

יש משהו אינטימי בתיקי קלאץ׳ – המקום המוגבל לדברים שחשובים רק באמת, מגע היד והקרבה לגוף שבנשיאת המיני־תיק חסר הרצועה. הגרסה של חברת התיקים הפרקטית באגו לוקחת את הרעיון צעד אחד קדימה, עם תיק עור בגוון אדום לוהט שיכול לתפקד כתיק ערב מצוין ובשאר הזמן כתיק איפור מפנק.

280 ש״ח, להשיג בחנויות התיקים המובחרות ובאתר

תיק קלאץ' של Baggu
תיק קלאץ' של Baggu

גרבונים מחולקים

ביריות הן בהחלט סקסיות באידיאל, אך במציאות הן לא נוחות, לא תמיד מחמיאות ומסובכות לתפעול. הגרבונים המחולקים השלמים של רוקגלאם נותנים אשליה אופטית שמאפשרת ללכת עם ולהיראות בלי כיסוי לחלק העליון והרגיש של אגן הירכיים.

49 ש״ח, להשיג באתר

גרביונים של רוקגלאם
גרביונים של רוקגלאם

קעקוע אהבה זמני

דיקסיט מציעה מתנת ולנטיינס טרנדית במחיר נגיש – סט קעקועים זמני משובץ במילות אהבה ובצורות לבביות שהופכות לפחות קיטשיות בקווים של שחור לבן – הזדמנות מצוינת לקעקע זה את זה באזורים נבחרים.

25 ש״ח לזוג קעקועים, 59 ש״ח לסט, להשיג באתר

קעקוע זמני של Dixie
קעקוע זמני של Dixie

מחברת

הוולנטנייס ותחילת השנה האזרחית הם זמן טוב להתחלות חדשות ולכתיבת יומנים ותכנונים. הבחירה לחשד מסורת ישנה ולכתוב על נייר היא עצמה רומנטית, ובמיוחד כשהיא נעשית במחברת העור מלאת הטקסטורה של אסוס, באדום־דובדבן שמזכיר שחיבוקים ונשיקות זה הכי חשוב.

79 ש״ח, להשיג באתר

מחברת של Asos
מחברת של Asos

נעלי סירה של ג׳פרי קמפבל

הדרך ללבה של אישה יכולה לעבור בכפות רגליה, ולכל הפחות זו התחלה טובה. נעלי הסירה השטוחות אך האלגנטיות של ג׳פרי קמפבל יעידו על מעניקן שהוא מתחשב בנוחות אך גם בעל טעם משובח, עם בחירה בשיק של זמש אדום ומפתח רגל שגורם לכף הרגל להיראות כמו לב בעצמה.

495 ש״ח, להשיג ברשת שופרא

נעליים של ג'פרי קמפבל
נעליים של ג'פרי קמפבל

בושם של קלואה

יש שיגידו שבושם זו מתנה קצת נדושה לחג האהבה, אך אנו נטען שמדובר בקלאסיקה נצחית ובמתכון בדוק לחיזוק האינטימיות הזוגית. ובשביל לצאת ממלכודת מתנת הנפטלין כדאי לבחור בבושם המנצח של קלואה, בעל הניחוח המרענן בתווים של מי ורדים. בגרסה החדשה והירקרקה שלו עם הבקבוק היפהפה, כל אחת תשמח לקשט איתו את מדף הטיפוח שלה.

427 ש״ח, להשיג ברשת אפריל

בושם של קלואה
בושם של קלואה