הסוד הוא הלוקיישן: המדריך של דיאן שוורץ לדייט תל אביבי מוצלח

יודעת לאן ללכת. דיאן שוורץ (צילום: מיכה לובטון)
יודעת לאן ללכת. דיאן שוורץ (צילום: מיכה לובטון)

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי דיאן שוורץ, שתיקח חלק במרוץ האהבה של תל אביב (14.9), יודעת לספר על המקומות הכי טובים עבור דייט זוגי לטעמה. עכשיו אם תרצו להתחיל איתה, אחרי הפרידה שלה מרביד פלוטניק, תדעו לאן להזמין מקום. לא שיש לכם ממש סיכוי, כן?

30 באוגוסט 2023

כל דייט טוב מתחיל בהחלטה קריטית: איפה נפגשים? לאן הולכים? בחירת לוקיישן שגויה תדפוק לכם את כל הערב, כי המוזיקה חזקה מדי, הדרינקים קמצניים מדי, האוכל בינוני מדי, האווירה קרירה מדי. תל אביב מלאה בספוטים מוצלחים לדייטים, אבל מלאה לא פחות במלכודות תיירים ומקומות בינוניים. לרגל השתתפותה במירוץ האהבה העירוני, ביקשנו מדיאן שוורץ לשתף אותנו בסודות הכי שמורים שלה: המקומות שבהם היא תהנה מהדייט עוד לפני שהחלפתם מילה, מידע שעשוי להיראות לכם שימושי עכשיו כשהיא נפרדה מרביד פלוטניק. אולי באמת עדיף שתשתקו קצת.

>> צריך אהבה חדשה: הברים הכי רומנטיים בתל אביב
>> לאכול אותן מרוב אהבה: המסעדות הכי רומנטיות בתל אביב

TYO

אם אתם רוצים לאכול סושי מעולה ולשבת על הבר ליד האנשים הכי יפים בתל אביב – TYO הוא כנראה המקום שלכם. המסעדה היפנית נדדה לפני מספר שנים למשכנה ברחוב שבזי, והיא משתלבת היטב בנוף של שכונת נווה צדק. נכון, חלקנו נצטרך למשכן כליה כדי לאכול שם, אבל תאמינו לי שזה שווה.
שבזי 58

ככה פותחים שולחן. TYO (צילום אסף קרלה)
ככה פותחים שולחן. TYO (צילום אסף קרלה)

הרצל 16

כמו כל המקומות של קבוצת R2M, גם ההרצל 16 הוא מקום מלא סטייל. זה לא סתם בר עם אוכל טוב, זה מקום עם אווירה שכתוב לידה במילון את המילה "מגניב". תמיד תמצאו שם אנשים שאתם מכירים, שתמיד יהיו במצב שבו הם הכי נהנים שלהם.
הרצל 16, כמובן

הרצל 16 (צילום יח"צ)
הרצל 16 (צילום יח"צ)

רומנו

יש המון סיבות להגיע לרומנו: המוזיקה המעולה שמנגנים כאן, האווירה ההפיסטרית שתגרום גם לסאחים הכי גדולים לחייך, וצוות מטבח שמוציא את התפריט של אייל שני הכי טעים שיש. אבל אולי הסיבה הכי טובה להגיע לרומנו היא הצ'יפס – שהוא כנראה הכי טוב בתל אביב. תזמינו בירה, מלא צלחות צ'יפס ותגידו 'מה רבו מעשיך'.
דרך יפו 9

העמדה האהובה על הדי.ג'ייאים בעיר. רומנו (צילום: אריאל עפרון)
העמדה האהובה על הדי.ג'ייאים בעיר. רומנו (צילום: אריאל עפרון)

הבר של קפה פופולר

היפים והיפות של האינסטגרם מבלים את חמישי בערב בבר של קפה פופולר. המסעדה כבר מזמן הפכה למקום שורץ סלבס, אבל הבר הוא ה-VIP של כל האירוע הזה. לא סגורה שתמצאו מקום, אבל שווה לנסות.
דיזנגוף 197

קפה פופולר. צילום: My-social
קפה פופולר. צילום: My-social

מתחם המגדלור

אזור המגדלור הוא מקום מפגש אידאלי בין אנשים, תרבות וטבע. זה אולי המקום הכי רומנטי בתל אביב, כי אין על הטיילת שלנו שתמיד כיף לבלות בה. תמיד יש באזור מספיק פינות נעימות להתבודדות או לשיחות קרובות, יש מקום לכולם. וגם… זה האזור בו יתקיים מרוץ "הודיס סינגלס ראן" – מרוץ האהבה של תל אביב, שאני ממש ממליצה לכל הרווקים לבוא ולקחת בו חלק. חוויה של פעם בשנה.
נמל תל אביב, רחבעם זאבי גנדי 1 תל אביב יפו

המגדלור בצפון העיר. צילום: shutterstock
המגדלור בצפון העיר. צילום: shutterstock

דיאן שוורץ תקח חלק ב-"הודיס סינגלס ראן", מירוץ האהבה של תל אביב, שיתקיים זו פעם השניה ב-14.9 מ-17:00 במתחם המגדלור בנמל תל אביב.
הסינגל ראן הוא אירוע ספורטיבי ותרבותי ראשון מסוגו, שמזמין את הרווקים והרווקות של תל אביב לרוץ ב-2 מקצים שונים, להנות ממספר מתחמי הכרויות מיוחדים – וגם ממופע ענק של פול טראנק, שיארחו את אמיר דדון ולולה מארש. לפרטים נוספים