הבועה

עכשיו בצפון הישן: הדייסון השיתופי הראשון

הסטארטאפ TULU ועיריית תל אביב-יפו בשת"פ ניסיוני: מרכז השכרת ציוד שיתופי דרך אפליקציה לתושבי נורדאו והסביבה

הדייסון השיתופי הראשון. מיזם TULU במרכז קהילתי מגיד (צילום: TULU)
הדייסון השיתופי הראשון. מיזם TULU במרכז קהילתי מגיד (צילום: TULU)

יש לנו כבר רכב שיתופי, יש לנו קורקינטים ואופניים חשמליים שיתופיים, יש לנו בניינים שיתופיים ועכשיו יש לנו גם שואב אבק דייסון שיתופי. או מקרן דיגיטלי שיתופי. או ערכת קריוקי שיתופית. כן, הכלכלה השיתופית היא להיט בעייתי, אבל מיזם חדש של הסטארטאפ TULU בשיתוף עיריית תל אביב-יפו מראה את הצד החמוד שלה.

TULU הוא סטארטאפ שעוסק בהקמת חדרי ציוד שיתופיים בבניינים חדשים, ואחרי שהשירות נוסה בהצלחה במספר בניינים בתל אביב ובניו יורק, מגיע הפיילוט אל מרכז קהילתי מגיד בשדרות נורדאו.

תושבי הצפון הישן יוכלו להוריד את האפליקציה ולהזמין ציוד מתוך המצאי הקיים (שואב אבק, מקרן דיגיטלי, ערכת קריוקי, מקדחה, כסאות ושולחנות מתקפלים, אוהל ומזרון מתנפח ועוד). בביתן שהוקם במרכז הקהילתי הם יוכלו לסרוק את קוד ה-QR שעל הציוד שהזמינו והוא ישוחרר לידיהם, כשמאותו רגע ועד להחזרתו ישלמו סכום צנוע למדי של 2-4 שקלים לשעת שכירות.

בעמוד הפייסבוק של השירות מבטיחים "גישה מהירה וקלה לכל המוצרים לבית, לטיולים ולאירוח, בלי להוציא סכומי כסף גדולים ובלי לתפוס מקום בדירה", ויש להניח כי אם ייצלח הניסוי הוא יורחב למרכזים קהילתיים נוספים בעיר.

>> TULU במגיד, שדרות נורדאו 63, פתוח 24/7. להורדת האפליקציה לחצו כאן