הקוד האתי – דיני גלגול סיגריה

האם לגיטימי לבקש ממעשן אחר שיגלגל לכם מהטבק שלו, מה אסור לכם לעשות כשאתם משתמשים בתחליף טבק ומה בנוגע לאש?

ג'יימס דין
ג'יימס דין
14 במאי 2018

 

עסקת חבילה

ביקשתם סיגריה ממישהו והוא הציע לכם מהטבק שלו? תשתדלו לשגע אותו כמה שפחות – רכזו אצלכם מראש חופן טבק, פילטר ונייר (אל תבקשו כל פריט בנפרד). במקרה שאתם זקוקים לאש אתם יכולים להישאר בקרבתו ואין צורך לקחת אליכם את המצב כבר בשלב הגלגול. אם אתם מאלה שלוקח להם יותר מדקה לגלגל סיגריה, כדאי שתסתלקו מזירת הפשע ותשיגו את האש שלכם ממקור אחר.

גלגול, נשמות

לעולם אל תבקשו מהאדם שנתן לכם טבק שיגלגל עבורכם סיגריה אפילו אם אין לכם מושג איך עושים את זה. אם הוא מציע בעצמו אתם רשאים לקבל את הצעתו ולשקול להתחבר אליו – מדובר ככל הנראה בג'נטלמן מהסוג שכבר חשבנו שנעלם מהעולם.

שבת אחים גם יחד

ביקשתם טבק ונייר גלגול ארוך מהאדם לצדכם לטובת ג'וינט? אם הוא יושב לבד ואתם יושבים בקבוצה שכוללת יותר משלושה, עליכם להציע לו שאכטה כמחווה של רצון טוב. את הרצון הטוב יש לשקלל למרכיבים נוספים – האם הוא חתיך? האם היא יושבת עם מישהי שמעניינת אתכם? האם אתם עומדים לשבת עליו חזק הלילה ולקחת ממנו עוד טבק וניירות לג'וינטים עתידיים?

גלגלו את זה הלאה

משתמשים בתחליף טבק שמפיץ ריח מזעזע? השתדלו לעשות זאת רק במקומות פתוחים ולגרום סבל לכמה שפחות אנשים. יופי שאתם רוצים לשמור על הבריאות שלכם, אבל למה במחיר של פיגוע כימי?

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!