Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

הקוד האתי: מה ממש אסור לכם לעשות כשאתם בפסטיבל מוזיקה?

במה אתם חייבים להצטייד כשאתם נוסעים לפסטיבל, כמה תמונות מותר לכם להעלות ממנו ואיך תנהגו כלפיי מעריצים שרופים?

קהל טיפוסי של פסטיבל מוזיקה (צילום: shutterstock)
קהל טיפוסי של פסטיבל מוזיקה (צילום: shutterstock)
6 בספטמבר 2018

פריבילגיית המעריץ #1

ריבוי ההופעות והבמות מצריך לא רק תכנון מראש אלא גם יכולות אתלטיות של ריצה מהופעה להופעה במטרה לתפוס ספוט טוב. במצב עניינים כזה יש לכבד את מי שהגיע לפניכם והתמקם קרוב לבמה, הוא ככל הנראה מעריץ שרוף שיותר אכפת לו מכם. אין לדחוף או לנסות לעקוף אותו ובטח שלא להתעצבן כשמשיבים אש.

פריבילגיית המעריץ #2

האזור שקרוב לבמה מיועד למעריצים שרופים בלבד ואנשים שמוכנים לעמוד שלוש שעות רצוף מבלי לזוז (או להשתין) רק כדי להיות קרובים למושא הערצתם. אם אתם לא שייכים לקבוצה הנ"ל אבל בחרתם לקחת את הסיכון ולעמוד בקרבת הבמה כחלק ממרד אנטי בורגני מטופש, עליכם לשאת בתוצאות ולהתנהג בהתאם. אתם חתומים בעל פה על ויתור במקרה של פציעה או נזק לרכוש בזמן פוגו.

מצוידים היטב

כיף לזרום עם החיים, לצאת להרפתקה שסופה לא ידוע ולהגיע לא מצוידים. רק אם אתם היפים מלוכלכים. אנשים רציניים באים מוכנים ולא בונים על אחרים שיצילו אותם. אוהל, אוכל, שק"ש, סמים ומשחת שיניים. אל תשכחו אפילו מצית.

תמונה או שלא קרה

גם אם אתם נהנים ברמה ששווה להשוויץ בחיים המושלמים שלכם,יש להימנע מהפצת תמונות לא אחראיות ברשתות החברתיות. הרי בסופו של דבר כל הפיד שלכם יעלה את אותן התמונות בדיוק. הרגישו חופשיים לעלות כמה סטוריז שבא לכם, שם הצפייה היא על אחריות הקהל ולא עליכם. זכרו: הרמה הגבוהה ביותר של הקיום היא ליהנות ממשהו בלי לעלות תיעוד שלו לרשתות החברתיות.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!