בקיץ הקרוב: שירות הסטרימינג של דיסני מגיע לישראל

הסדרה הכי טובה של דיסני+ עד כה? לוקי (צילום מסך: דיסני פלוס)
הסדרה הכי טובה של דיסני+ עד כה? לוקי (צילום מסך: דיסני פלוס)

עכשיו זה סופי: שירות הסטרימינג של תאגיד הבידור דיסני, המתחרה המרכזי של נטפליקס, ינחת בישראל באוגוסט הקרוב. בארצות הברית זה עולה 79.99 דולר לשנה בלבד, טרם הוחלט באיזו פלטפורמה ובאיזו עלות תקבלו את דיסני+ בסלון שלכם

חיכינו חיכינו, בכינו בכינו על מר גורלנו הפרובנציאלי, והנה זה סופסוף קורה: דיסני+, שירות הסטרימינג של ענקית הבידור לבית וולט דיסני והאיום הגדול ביותר בקטגוריה זו על נטפליקס, ינחת בישראל בקיץ הקרוב. הלילה הודיע תאגיד הבידור על פריסתו הצפויה ב-42 מדינות חדשות, ביניהן גם דרום אפריקה, טורקיה, פולין ואיחוד האמירויות וכאמור, ישראל הקטנה והחמודה.

דיסני אוחזת בתוכן מקורי רב, מן הסתם, כולל בכל המותגים החזקים של פיקסאר, מארוול ומלחמת הכוכבים ובחטיבת התוכן של ABC שכוללת גם את ערוץ הספורט ESPN וערוצי A&E, לייףטיים וסטאר. בתוך פחות משנתיים זינק מספר המנויים על שירות הסטרימינג של דיסני+ לכ-125 מיליון משתמשים, עדיין רק כמחצית ממספר המשתמשי של נטפליקס אבל הפער מצטמצם במהירות. בארצות הברית עולה מנוי לדיסני+ 7.99 דולר לחודש או 79.99 דולר לשנה. טרם הובהר אם מחיר השירות בארץ יהיה זה ואם הוא יהיה זמין עצמאית או רק מעל גבי פלטפורמות קיימות.

השירות בישראל יכלול כמובן תוכן ללא פרסומות ויציע תכנים מקוריים ובלעדיים לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר, כמו גם גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה. בארצות הברית זועמים מנויים רבים על כך שלא ניתן לאתר את כל הפרקים של כל הסדרות המוצעות בשירות וכי בחלק מהסדרות ("משפחת סימפסון", "פיניאס ופרב") הפרקים אינם מוצגים לפי הסדר הנכון. שאלה יהיו בעיות העולם הראשון של כולנו.