כל מה שחם בדיסני: 6 סדרות חדשות (וסרט) שבטח תרצו לראות ביולי

"הדוב" (צילום: יחסי ציבור/FX/דיסני+)
"הדוב" (צילום: יחסי ציבור/FX/דיסני+)

חודש רותח בסטרימינג בדיסני+: "הדוב" עטורת הפרסים חוזרת לעונה שלישית, "בלואי" מפתיעה עם סרטונים קצרים, הקומדיה הכי פופולרית בארה"ב סוגרת עונה שלישית, הסדרה הכי טובה של מאט גרונינג חוזרת לעונה 12 ועוד כמה ממתקים צוננים לקיץ

כל הניסיונות שלנו למנוע את רוע הגזירה לא הועילו וחרף כל המאמצים – נכשלנו. חודש יולי בכל זאת יגיע אלינו בשבוע הבא למרות שאיש אינו מעוניין בו, עם שלל חמסינים וסיקוולים למציאות הבלתי נסבלת, וכל מה שיש לנו כדי להדוף אותו זה מזגן, פריזר מלא בקוביות קרח וכמה סדרות חדשות. גם בדיסני+ מבינים שצו השעה הוא להתגייס, ותורמים החודש כמה וכמה סדרות חדשות ועונות חדשות ולוהטות במיוחד, כאילו שלא מספיק חם גם ככה, ובראשן חזרתה של "הדוב" לעונה שלישית במטבח הכי רותח בטלוויזיה. אנחנו כבר מזיעים.

>> לא רואים את הסוף: דירוג 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה כרגע

3.7 // בלואי: קצרצרים // Bluey Minisodes

סדרת המופת האוסטרלית לכל המשפחה ממשיכה להיות הצלחה קולוסאלית מסביב לעולם, ובדיסני+ מסתכלים על מספרי הצופים המצטברים ומבינים שכדאי להם לשדר כמה שיותר "בלואי". אלא שלאוסטרלים יש קצב משלהם ועונה חדשה של הסדרה אינה באופק. מה עושים? סדרת סרטונים קצרצרים, חכמים, רגישים ומתוקים כמו שרק "בלואי" יודעת להיות, כדי שתוכלו לחרוש עליהם בלופ עד שיגיעו פרקים חדשים.

3.7 // עדיין לא מתים // Not Dead Yet

עונה שנייה לסיטקום החביב של ABC בהובלתה של ג'ינה רודריגז החמודה כעיתונאית זוטרה שממונה על כתיבת הספדי המתים בעיתון, ומתחילה לראות את רוחות הרפאים שלהם. ב-ABC לא היו מרוצים מהרייטינג (קצת יותר משני מיליון צופים לפרק בעונה השנייה) והכריזו על ביטולה של הסדרה, אבל מחכה לכם כאן בינג' משעשע ביותר של 23 פרקים שלגמרי יכול לסגור פינה באיזה סופ"ש חם מדי.

10.7 // בית הספר היסודי אבוט // Abbott Elementary

החלק השני בעונה השלישית של הסיטקום הכי מצליח בארצות הברית. בישראל ימשיכו לתהות איך זה שהוא כל כך מצליח שם ובקושי מוכר כאן, אנחנו נמשיך לנסות להסביר שזה עניין של פערים תרבותיים בלתי ניתנים לגישור, אבל יש לכם עוד הזדמנות להתחבר לסדרה החיננית והמאוד-אמריקאית הזאת שמתרחשת כקומדיית מקום עבודה בין כותלי בית ספר ציבורי. לעין ישראלית זה נראה כמעט מד"ב.

12.7 // היורשים: עלייתה של רד // Descendants: The Rise Of Red

לאל לבלבל עם הסדרה של HBO, מן הסתם. אחד הלהיטים הגדולים של דיסני+, סדרת סרטי פנטזיה-מחזמר שעוקבת אחר עלילות ילדיהם של הדמויות המפורסמות מאגדות דיסני, מ"היפה והחיה" ועד "עליסה בארץ הפלאות", ומחברת אותם יחדיו לשלל הרפתקאות, שירים וריקודים עם ביט עדכני. מותר ליהנות מהטראש החביב הזה גם אם אתם מבוגרים.

 

17.7 // הדוב // The Bear

אחת הסדרות הטובות ביותר של העשור חוזרת לעונה שלישית ב-FX ומגיעה לדיסני+ באיחור קל של שלושה שבועות, אז תיזהרו מהספוילרים ותכינו משהו טעים לנשנש, כי זאת גם הסדרה שאנחנו הכי מחכים לה בקיץ הזה ועוד נחפור עליה הרבה. כך או כך, זה מבטיח שיקרה לנו לפחות דבר טוב אחד החודש. זה לא מעט במצבנו.

24.7 // וויל טרנט // Will Trent

דרמ, vpag המשטרתית המצוינת של ABC חוזרת לעונה שנייה וכבר חודשה לעונה שלישית, כך שאפשר להתחיל לבנות יחסים עם דמות המיוחדת של וויל טרנט, סוכן מיוחד במשרד החקירות של מדינת ג'ורג'יה שננטש בינקותו ונמצא אי שם על הקשת הנוירולוגית. גם אנחנו שלא עפים על סדרות procedural חייבים להודות שיש בה משהו.

29.7 // פיוצ'ראמה // Futurama

כן, היא הרחק מעבר לשיאה, כן, לא בטוח שהיו חייבים להחזיר אותה מהמתים, אבל דאם איט, לא אכפת לנו. "פיוצ'ראמה" חוזרת לעונה 12 במספר, ואפשר כבר להכתיר אותה בתור "הסדרה של מאט גרונינג שלא הפסיקה להיות טובה". לא כל כך משנה איך יראו המשך עלילותיהם של פריי, לילה, בנדר, זוידברג וד"ר פרנסוורת', אנחנו קהל שבוי עוד מתחילת האלף והם יכולים לעשות בנו כרצונם.