דיסני פלוס כבר באוויר: כל מה שמחכה בשירות הסטרימינג החדש

השירות החדש, שבינתיים זמין למיטיבי VPN בלבד, כולל תכנים של דיסני, פיקסאר, מארוול ו"מלחמת הכוכבים". ויש גם סדרות חדשות עם הייפ לא קטן

דיסני פלוס. תיתן פייט לנטפליקס?
דיסני פלוס. תיתן פייט לנטפליקס?
12 בנובמבר 2019

דיסני השיקה היום (שלישי) את שירות הסטרימינג החדש שלה, דיסני פלוס, והשוק כמרקחה: זוהי ההשקה הגדולה השנייה החודש, אחרי שאפל הצטרפה לנטפליקס, הולו ואמאזון במלחמה על תשומת הלב שלנו. השירות הושק תחילה בארצות הברית וקנדה, אחר כך יגיע לאוסטרליה וניו זילנד ובמרץ גם לאירופה – ונקווה שבהמשך גם לישראל. המחיר הוא 6.99 דולר לחודש וישנה אפשרות לצפות בארבעה מסכים במקביל (בניגוד לשני מסכים בנטפליקס).

אז מה יש לנו פה? הספרייה של דיסני פלוס כוללת את כל הרזומה שלה, קלאסיקות מימי "Steamboat Willie" ועד היום. אנחנו מדברים למעשה על כל סרטי וסדרות דיסני, פיקסאר, מארוול, "מלחמת הכוכבים" ונשיונל גיאוגרפיק. חשוב לציין כי לא כל התכנים יהיו זמינים עם ההשקה.

בתוך כמויות התוכן האלה מנצנץ דובדבן אדום במיוחד שאמור לתחזק את ההייפ: סדרת הלייב אקשן החדשה של "מלחמת הכוכבים", "The Mandalorian", שיצר ג'ון פאברו וזמינה לצפייה כבר היום. כמובן שכל הסרטים המקוריים של "מלחמת הכוכבים" זמינים גם הם.

סדרת מקור נוספת שתשיק את השירות החדש היא "!Encore" – ריאליטי בהנחיית קריסטן בל האהובה. הרעיון חמוד לאללה: המשתתפים יצטרכו לשחזר את המיוזיקל שביצעו יחד בתיכון במן מופע איחוד, עם קצת עזרה מהמומחים של ברודוויי.

חוץ מזה תמצאו בספרייה של דיסני פלוס את סדרת האנימציה של "אקס מן" מהניינטיז, "הנוקמים: סוף המשחק", "צעצוע של סיפור", "אווטאר", כל 30 העונות של "משפחת סימפסון", "היפהפיה והיחפן" החדש, "היפה והחיה", "מלך האריות", "אלאדין", "בת הים הקטנה", "ספיידרמן", "הקול בראש", "לשבור את הקרח", "היי סקול מיוזיקל", "עשרה דברים שאני שונאת אצלך" ועוד ועוד. דיסני תמשיך להוסיף תכנים לספרייה כל הזמן, ושלא כמו בנטפליקס, הם יישארו בקטלוג לעד.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"