Flawless: האאוטפיטים המשגעים של ביונסה מדורגים מ-1 עד 10

קווין בי מסיימת סיבוב הופעות עם ג'יי זי וזה זמן טוב להיזכר בקרנבל התלבושות המדהים שקווין בי סיפקה לנו, כולל שמות כמו בלמיין, טיירי מוגלר, אמיליו פוצ'י וגם שחר אבנט הישראלית. באו דאון ביצ'ז

ביונסה בסיבוב ההופעות OTR2. צילום: גטי אימג'ס
ביונסה בסיבוב ההופעות OTR2. צילום: גטי אימג'ס
7 באוקטובר 2018

סיבוב ההופעות הנוכחי של ביונסה ובן הזוג ג'יי זי הסתיים בשבוע שעבר, לא לפני שקווין בי הפליאה בנו את מיטב המחלצות, שהיו כמיטב המסורת מנצנצים, בולטים, מוגזמים ו… בעלי האקס פקטור שגורם להם להיות הבגדים שרק ביונסה ללבוש ולהיראות ממש סבבה.

בניגוד לסיבובים קודמים שבהם ביונסה לבשה את אותם האאוטפיטים מההתתחלה ועד הסוף – הסיבוב הזה כלל שלל פריטים שצורפו למלתחה ככל שהוא הלך והתקדם. חלקם הפציעו על הבמה לפעם אחת וחלקם נחרשו למשך עשר הופעות או יותר. הכל לפי רצון המלכה. הנה עשרת האאוטפיטים שהכי אהבנו, מדורגים מ-1 עד 10:

10. ביג אפ לשחר אבנט הישראלית שעשתה את הדבר הכי כיפי בעולם וזה לגרום לביונסה לעוף על שמלה שלך ולחרוש עליה במשך (כמעט) כל הסיבוב כשהיא שרה את "Resentment" – אחד מרגעי השיא של המופע. במופע האחרון קווין בי גיוונה בשמלת טול ענקית לבנה עם סיומת בצהוב ניאון של המותג אוף ווייט חביב הבלוגריות.

 

https://www.instagram.com/p/BojV9SaAap3/

9. באווירה של גנגסטה עם בגד גוף מלטקס של ווקס.

https://www.instagram.com/p/BkeZIxCg6LR/

https://www.instagram.com/p/BkGBH3Hgbrk/

8. שוברת אותנו עם אוברול של אמיליו פוצ'י, אמא'לה.

https://www.instagram.com/p/Bm-NzUCAVNV/


7. לוק פשוט ועם זאת מזכיר נשכחות בהומאז' חמוד ללוק של "קרייזי אין לאב" – רק הפעם מצופה באבני סאברובסקי מבית היוצר של מייקל שמידט. 

https://www.instagram.com/p/BkJ0ibvgOs0/

 

6. מוגזם, מופרז, נוצץ, זהוב – כל מה שאנחנו אוהבות בתלבושת אחת של Vrettos Vrettakos.

https://www.instagram.com/p/Bmq__YQgX7S/

 

5. מושלמת בטיירי מוגלר.

https://www.instagram.com/p/BoVdgSlFQ4p/

https://www.instagram.com/p/BogFCMFgQB-/

https://www.instagram.com/p/BjwK_m-g1eL/

4. מטריפה את נשמתנו בבלמיין – נזכיר שאוליבר רוסטינג ובית האופנה שהוא עומד בראשו היו אחראיים גם על כל הלוקים של ביונסה, צוות הרקדניות והלהקה שלה בפסטיבל קואוצ'לה.

View this post on Instagram

@Balmain ???? #OTRII Tour in Paris (July 14, 2018)

A post shared by Beyonce's Outfits (@beyonce.fashion) on


3. האנסמבל המושלם של ריקרדו טישי לברברי – שקווין בי הייתה הראשונה ללבוש כמובן. והיו גם כמה רגעי ברברי בקליפ של "אייפשיט", זוכרים?

 

2. האוברול המדהים הזה של וויוויאן ווסטווד!

https://www.instagram.com/p/BoWz6W3gxdw/

 

https://www.instagram.com/p/BoXUqTlDUzA/

1. יצירת האמנות הבלתי תיאמן הזאת של פיטר דונאס – שכוללת שמלת מיני זהובה (עם לב אדום קטן שממוקם ממש על הרחם) וגלימת ענק סגולה – שני צבעים מלכותיים שהשילוב שלהם על ביונסה הופך למשהו מוחץ במיוחד, ואפילו לא התחלנו לדבר על משקפי השמש שנקראים "גולד דוריס" מבית היוצר של רוברי ופרוד. 

https://www.instagram.com/p/BnTZ-fDlnbW/