נפרדנו כך: אחרי 16 שנים, גולן גורפינקל עוזב את מסעדת דלאל

היה טוב וטוב שהיה.  גולן גורפינקל ודושי לייטרסדורף, דלאל. צילום: איליה מלניקוב
היה טוב וטוב שהיה. גולן גורפינקל ודושי לייטרסדורף, דלאל. צילום: איליה מלניקוב

טלטלה בצלחת: מסעדת דלאל האהובה מנווה צדק נפרדת מהשף הוותיק, שצמחו יחד איתו לאימפריה קולינרית מקומית הכוללת קונדיטוריה, גן אירועים וסניפים לקפה דלאל עד לצפון העיר. "השניים תמיד היו ולעולם יישארו חברי אמת ומאחלים ברכה והצלחה זו לזה בהמשך", נמסר מטעם המסעדה

4 ביולי 2022

שף גולן גורפינקל ומסעדת דלאל מפרידים כוחות. אמש (ראשון) בשעות הערב נמסר מטעמם כי "לאחר 16 שנות עבודה פוריות, יצירתיות ואינטנסיביות, החליטו שף גולן גורפינקל ובעלת דלאל, דושי לייטרסדורף, להפריד את דרכם המקצועית. השניים תמיד היו ולעולם יישארו חברי אמת ומאחלים ברכה והצלחה זו לזה בהמשך. דושי וצוות דלאל המסעדה ימשיכו ויעניקו חוויה קסומה של שירות, אווירה וקולינריה אירופאית עם ניחוחות וטעמים ים תיכוניים בסמטאות הרומנטיות של נווה צדק", לשון ההודעה.

מסעדת דלאל בנווה צדק מזוהה עם גורפינקל כשף שהוביל את המסעדה לאורך כל השנים. שיתוף הפעולה המוצלח בינו לבין הבעלים דושי לייטרסדורף, שנמשך גם בחברות אישית, הוליד במהלך השנים קונדיטוריה וגן אירועים הצמודים למסעדה וסניפים לקפה דלאל ברחוב ז'בוטינסקי בצפון הישן וברחוב יהודה המכבי. לפני כחמש שנים שכל גורפינקל את בתו מאי, בת 15, שנפטרה ממחלת הסרטן. על אף הטרגדיה האישית הוא המשיך את דרכו בקבוצה עד לפרישתו ממנה כעת.

בפוסט שפרסם בהמשך להודעה כותב גורפינקל כי "לא פשוט לי בכלל לכתוב על דלאל בלשון עבר. אין שום דבר קלישאתי בשבילי במילים האלו שנכתבות. דלאל היתה ותמיד תהיה חלק ממני. יחד עם דושי חברת האמת שלי, צברתי חוויות וזיכרונות שיישארו איתי לעד". עוד הוסיף כי מתוך החלטה משותפת הוא יוצא לדרך חדשה וכבר בוחן הצעות להמשך דרכו. "עומד בפני פרק חדש ומרגש של התחדשות והתחלות חדשות בשאיפה לחיים שלווים ורצון למשפחה וילדים".