לא סיכום שנה

די לחרמן: הדמויות מהסדרות שהכי רצינו לשכב איתן ב-2022

מיניות פלואידית שברירית זה הכי 2022. אמה ד'ארסי ב"בית הדרקון" (צילום: יחסי ציבור/HBO)
מיניות פלואידית שברירית זה הכי 2022. אמה ד'ארסי ב"בית הדרקון" (צילום: יחסי ציבור/HBO)

לראות טלוויזיה בשביל המתח? הדרמה? הצחוקים? זה נחמד, אבל אנחנו לגמרי רואים את הסדרות הכי טובות של השנה מתוך המניע האנושי הכי בסיסי - החרמנות שלנו. והשנה סיפקו את הליבידו שלנו שף מיוסר, פיראט רומנטי, סמ"פית קשוחה ועוד רבים וטובים מממממאוד

9 בדצמבר 2022

ראיניריה / "בית הדרקון"

משהו כמו 90 אחוז מהדמויות בפריקוול של "משחקי הכס" נופלות להגדרה של "סקסי אבל בקטע מטריד". הבולטים בקטגוריה הם כנראה דיימון ואיימונד, שתי דמויות כמעט זהות של טארגריאנים דושים שבין תחביביהם נמנים רצח, מזימות רצחניות, פשעי מלחמה ועוד קצת רצח, אבל לעזאזל, תראו איזה חמודים הם עם הבלונד פלטינה! אז מה בכל זאת מעניקה את הניצחון למי שהייתה אמורה להפוך למלכה הראשונה של כס הדרקונים? יש לנו 4 מילים בשבילכם: נגרוני, ספליאטו, עם פרסקו.

אדי / "דברים מוזרים"

כל האינטרנט התאהב בשומר המבוך עם לוק המטאל ושפת הגוף המוחצנת, ותכלס ממש בצדק. הוא אולי נראה קצת אגרסיבי ומלחיץ במבט ראשון, אבל אחרי שמכירים אותו אפילו קצת מתברר שהוא טיפוס מתוק ומלא תשוקה. אדי מתלהב קצת יותר מדי מכל דבר שהוא אוהב, מהמוזיקה החביבה עליו דרך מבוכים ודרקונים ועד לאנשים שיקרים לליבו, ומביא איתו אנרגיה חיובית ושמחה לכל מקום שאליו הוא מגיע, אפילו לחדר באפסייד דאון שם הוא מותקף על ידי עטלפים מפלצתיים. יהי זכרו ברוך.

כרמי / "הדב"

האמת היא שהיינו בעניין של ג'רמי אלן וייט כבר כשהוא היה ליפ ב"חסרי בושה", אבל היה כיף לגלות אותו מחדש ובגדול באחת הסדרות הטובות של השנה. לכרמי יש שילוב תכונות שפשוט לא יכולנו לעמוד בפניהן: כישרון ענק ושאפתנות מחד, נטייה הרסנית-כאוטית מאידך, וקצת פצפוצי ייסורים מלמעלה. גאון מיוסר שחווה את הצדדים האפלים של ההצלחה ונרמס קלות תחתיהם, אבל עכשיו רוצה להפוך את חייו לטובים ובריאים יותר – האם זאת קלישאה? יש מצב. אבל קלישאה סקסית.

הרפר / "הלוטוס הלבן"

כמו רוב הדמויות בדרמה העגמומית הזו, גם הרפר סוחפת איתה שלל אישיוז שגורמים לה להסתובב עם פרצוף תחת במקומות יפים. כנראה לא היינו רוצים לבלות איתה בחופשה וכנראה שאחרי גיל 22 הקטע הזה של לשנוא הכל ואת כולם די ממצה את עצמו. אבל זאת אוברי פלאזה! ככה פלוס מינוס כל תפקיד שלה נראה, ועדיין אנחנו מאוהבים. כאילו שיש ברירה אחרת!

בוסקו / "המירוץ לדראג של רופול"

העונה ה-14 של המירוץ לדראג הייתה ארוכה ועמוסה מדי בטוויסטים והפתעות, אבל וואלה, איזה כיף היה! כמה וכמה מחברות הקאסט עוררו בנו מחשבות זימה, אבל אף אחת לא עשתה את זה כמו בוסקו. היא כבשה את ליבנו בזכות ההליכה החתולית, הרקע בבורלסק וקולקציה שלמה של מחוכים ותלבושות חושפניות, אבל גם מחוץ לדראג הוקסמנו מהשיק הפאנקיסטי, השנינות והאופי הממגנט.

אניק / "אפטר פארטי"

סם ריצ'רדסון נמצא בכל מקום לאחרונה, אבל התפקיד הכי כיפי שלו השנה היה בקומדיה של אפל TV. אניק הוא חנון חמוד שמוצא את עצמו, ולא בפעם הראשונה, מסובך עד מעל הראש בגלל אי הבנה ונסיבות מבאסות. מפרק לפרק מתבהר עד כמה תמים, טהור ומקסים הוא – בטח כשהכותבים העניקו לו את הקראש המתוק ביותר בעולם על שותפתו למעבדה מימי התיכון. מגיע לאניק את כל מה שטוב בעולם.

ליילה ומארק / "מון נייט"

לא מדובר בצמד של אנשים שפויים או תפקודיים במיוחד – מארק / סטיבן הוא אחד מהדמויות הכי מתוסבכות ביקום של מארוול וליילה מאוהבת בו הרבה יותר ממה שסביר. הם בקושי מצליחים להחליף שני משפטים בלי לריב, אבל הכימיה ביניהם והעובדה ששניהם אנשים יפים ברמה חריגה הופכת אותם לאחד הזוגות הסקסיים של השנה בטלוויזיה.

טולי / "המפקדת"

חשוב לנו להבהיר כאן באופן שאינו משתמע לשתי פנים – אנחנו לא מצדדים בהלל ובשאר הטירונים הארורים שהתייחסו לס. מ"פ שלהם כמו חתיכת בשר. אנחנו מאמינים גדולים בהסכמה, אז אם טולי, הדמות החדשה הכי טובה בעונה 2 של "המפקדת", תהיה בקטע שלנו, זה יהיה נהדר. אם לא, נמשיך לתפוס ממנה מרחוק. אם בפרקים הראשונים לא היה לגמרי ברור אם טולי היא סתם מפקדת צהובה או בת ברית פוטנציאלית למ"כיות, עכשיו כבר ברור לכולם שהיא הרבה יותר מדי מוכשרת, אמביציוזית וטובת לב בשביל מה שמגיע למערכת הצבאית. דברי איתנו אחרי השחרור.

מוות וחלום / "סנדמן"

השאלה היא רק איזה טייפ מתאים לכם יותר – גותית טובת לב או אימו בוי מדוכא? איך תעדיפו לבלות יחד – טיול כיפי בפארק או להקשיב ביחד לתקליטים של באוהאוס? מה יותר עושה לכם את זה – אהבה כנה ואופטימית לאנושות ולעולם שלנו, או היכולת להתלונן ביחד על איזה מעצבנים אנשים? ואולי לא באמת צריך לבחור – צמד האחים הזה הוא יין ויאנג של חתיכות.

ביבי / "אחיות רעות"

כל האחיות לבית גאלווי יפות, חמודות ומגניבות, אבל איכשהו האחת שתפסה את תשומת ליבנו במיוחד היא האפלה שבהן. שום טראומת עבר לא מונעת מביבי להיות אחת האחיות המתפקדות ביותר בסדרה, אשת קריירה, אמא טובה, בת זוג אוהבת לאשתה נורה, כל החבילה. אז בסדר, מדי פעם יש לה כל מיני רעיונות מעניינים איך לחסל את הגיס הבלתי נסבל שלה, אבל בואו, זה די מגיע לו. איך אמרה לוסיל מ"משפחה בהפרעה"? Good for her.

לופה / "ליגה משלהן"

צוות השחקניות של הריבוט לסרט הבייסבול הקלאסי גרם לנו לעשות את הבלתי ייאמן – לנסות להבין מה לעזאזל החוקים של המשחק המוזר הזה. לכל אחת (ואחד, כנראה) יש מישהי בחבורה שמושכת יותר את עינו, תהיה זו קרסון המבולבלת, גרטה למודת הניסיון או מקס הזועמת (רואים מה עשינו כאן?), אבל לא יכולנו להעניק את התואר לאף אחת מלבד לופה, פשוט כי רוברטה קולינדרז משחקת אותה. היא מסתורית, היא מתוסבכת, היא לא מאוד נחמדה, אבל גאד דאמט כמה סקס אפיל.

שחור הזקן / "לו הייתי פיראט"

כן, זה השם העברי החדש של "Our Flag Means Death". גם מעריצים ותיקים של טאיקה וואטיטי כנראה נתפסו לא מוכנים כשהוא הופיע בסדרת הפיראטים הנהדרת עם זקן מפואר ומלתחה של רוק סטאר. שחור הזקן הוא לא סתם פיראט נערץ, הוא אגדה בעודו בחייו, וזה מלהיב ברמות. אבל מה שעושה את הדמות הזו לכובשת באמת זו העובדה שיש לו גם צדדים עדינים הרבה יותר. במערכת היחסים עם סטיד הוא מתגלה כפגיע ורגיש לא פחות מאהוב ליבו, ואחרי שנים של חיים קשוחים הוא מרשה לעצמו, גם אם לרגע, להנות מהדברים הרכים יותר שיש לחיים להציע. ואנחנו לא מדברים רק על בגדים יקרים מבדים נעימים.

לוציפר / "האחיין שלי בנץ"

מאור כהן הוא השטן. הוא שטן טבעוני שנהנה לנשנש סופר פוד וטיפוס רוחני שתמיד מחפש דרכים חדשות להתפתח מבחינה אישית ורגשית. הוא אבא טוב שרוצה לפתוח לבנו את כל הדלתות ומוכן לעבוד קשה ולהסתכן בשבילו. הוא מסתובב בחליפה לבנה מהממת. האם צריך לומר משהו נוסף?

סאם / "המטופל"

כולנו מוצאים את עצמנו לפעמים נמשכים לטיפוס הלא נכון. כן, אנחנו מודים, זה די דפוק מצידנו. סאם הוא לא סתם רוצח סדרתי, הוא רוצח סדרתי שחוטף את הפסיכולוג שלו וכולא אותו במרתף. הוא גם מפוצץ בתסביכים מכל סוג, מנותק רגשית, לא בנוי לשום קשר אינטימי, תקוע בילדות וכנראה שהוא סקס גרוע. אבל דונל גליסון שחקן כל כך טוב (ונראה מספיק טוב עם שיער שחור) שהוא גורם לבלאגן הזה להראות כמעט מפתה ולצופים והצופות לחשוב מחשבות כמו "נו, אבל אולי אני אצליח לתקן אותו".