גן סגור: השפית דנה לי ברמן עזבה במפתיע את "גן השקמים"

אנחנו נתגעגע, היא כנראה קצת פחות. דנה לי ברמן (צילום אורן שלו)
אנחנו נתגעגע, היא כנראה קצת פחות. דנה לי ברמן (צילום אורן שלו)

המסעדה החדשה והפופולרית משדרות תרס"ט לא נפתחה באופן סדיר מאז השביעי באוקטובר, וכעת מודיעה השפית דנה לי ברמן שהקימה אותה על עזיבתה לטובת תפקיד שיאפשר לה לבלות יותר זמן עם התינוקת שלה. המקום צפוי להיפתח מחדש עם שפ.ית ותפריט חדשים. רק תשאירו לנו את הניוקי פריטי

12 בינואר 2024

לא תמיד יש לנו בשורות טובות עבורכם, במיוחד בעת הזאת, וגם בסופ"ש הנוכחי אנחנו נאלצות לבשר חדשות גרועות ומבאסות: השפית דנה לי ברמן הודיעה כי היא עוזבת את מסעדת גן השקמים. מאז השביעי באוקטובר פעלה המסעדה באופן לא סדיר והתמודדה גם עם משבר אינסטלציה שהשבית אותה, ועכשיו מתברר שהמסעדה תישאר, אבל השפית והרוח הקולינרית שמאחוריה תעזוב.

>> מאמא מיה! אלו המסעדות האיטלקיות הכי טובות בתל אביב!

גן השקמים נפתחה בחודש אפריל האחרון על שדרות תרס"ט וגן יעקב המהמם שחבוי לו במתחם היכל התרבות/הבימה, זכתה לביקורות מקטבות ביותר בין מי שהתאהבו בה (זה אנחנו) ובין מי שסבלו כל שניה באווירה הנון שלאנטית שאפיינה את גן השקמים כי הם פוצים בלתי נסבלים. בימים אלה המסעדה עומדת סגורה, כאמור, גם בשל נזקי מזג האוויר שהצריכו שיפוץ מיידי. מקבוצת we like you too שהמסעדה משתייכת אליה, נמסר כי המסעדה בשיפוצים ותיפתח מחדש בתקווה במהרה בימינו, בשינוי הגברת והאדרת אך בלוקיישן זהה.

הצוות של דנה לי ברמן מתארגן לסרוויס. גן השקמים (צילום ליאל סנד)
הצוות של דנה לי ברמן מתארגן לסרוויס. גן השקמים (צילום ליאל סנד)

על העזיבה, שמונה חודשים בלבד מאז הפתיחה, הודיעה ברמן בפוסט ארוך ונרגש באינסטגרם, ובו הסבירה בין היתר ש"אנחנו הטוטאליים והפרפקציוניסטים לא יכולים להיות 150 אחוז בשני דברים. זה לא עובד. ויותר מזה, כל פעם שאני 200 אחוז במשהו אני מרגישה שהדבר השני נפגע. הבנתי שזה לא עניין של חוסר יכולת, הבנתי שזה עניין של בחירה". עוד הוסיפה כי "קיבלתי החלטה שתגרום לי להיות אמא טובה יותר ושפית טובה יותר". בראיון ל"ישראל היום", סיפרה ברמן שהיא מתחילה משרה בתנאים נוחים יותר כשפית של רשת מלונות באירופה, שתאפשר לה לשלב חיי משפחה. 

דבר אחד בטוח: האוכל בגן השקמים היה נהדר ואף בישר במידה רבה את הגל האיטלקי החדש שהסתער על תל אביב. ברמן הרשימה אותנו כאן ב"טיים אאוט" עוד בימיה בפרונטו שליט"א ובבר אה וין זצוק"ל, ואף זכתה בפרס "השפית המבטיחה" בטקס פרסי האוכל של טיים אאוט לשנת 2018. בגן השקמים היא לגמרי הגשימה את ההבטחה ההיא. את המסעדה פתחה ברמן כשהיא בחודש השביעי להריונה, ובסוף התברר שיש בחיים דברים חשובים יותר מאשר ללדת מסעדה. אנחנו נתגעגע.