בשישי: מכירת מעצב משוגעת למען חנות ווינטג' מיוחדת

דרור קונטנטו (צילום: שי יחזקאל)
דרור קונטנטו (צילום: שי יחזקאל)

המעצב דרור קונטנטו יערוך מכירה מיוחדת של פריטים מארונו הפרטי במחיר של עד 150 שקל לפריט. כל ההכנסות למען מרכזי התעסוקה השיקומיים, וביניהם חנות היד השנייה המעולה "אהבה שנייה"

הנה משהו קטן, נחמד וחשוב: המעצב דרור קונטנטו יוצא למכירה מיוחדת של פריטי גברים מארונו הפרטי. זו לא תהיה סתם מכירה רגילה וכיפית של שישי בבוקר, זו תהיה מכירה כיפית של שישי בבוקר למטרה טובה במיוחד. קונטנטו ישתף פעולה עם מת"ש, התאגיד העירוני של עיריית תל אביב-יפו שמטרתו קידום חברתי ותעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות, המפעיל בין היתר גם את חנות בגדי היד השנייה "אהבה שנייה", הממוקמת בשכונת נווה כפיר שבמזרח העיר. את החנות מפעילים אנשים עם מוגבלויות שביום המכירה יגיעו לסטודיו של קונטנטו כדי לקחת חלק פעיל בתפעול ובמכירה.

המכירה תתקיים בין השעות 13:00-09:00 בסטודיו של המעצב, כל הפריטים שיוצעו למכירה הם פריטי לבוש לגברים מארונו של המעצב במחיר של עד 150 שקלים וכל ההכנסות מאירוע המכירה המיוחד הזה יועברו למת"ש, לטובת קידומם ורווחתם של אנשים עם מוגבלויות.

מרכזי התעסוקה השיקומיים של העירייה כוללים שני בתי קפה, מחלקת סריקה וחנות הבגדים "אהבה שנייה", חנות בגדי יד שנייה ועודפי מעצבים חדשים שכל הכנסותיה גם הן לקידומם ורווחתם של אנשים עם מוגבלויות. בחנות ניתן למצוא מגוון של פריטים לנשים, לגברים ולילדים, וכל המחירים נעים בין 5 ל-20 שקלים בלבד. הבגדים הנמכרים מגיעים לחנות מהמעצבים עצמם או על ידי חבר מועצת העירייה מוטי רייף, שלקח את החנות תחת חסותו ותורם לה יחד עם עמותת "רוח נשית". במרכזי התעסוקה השיקומיים המתמודדים מקבלים כלים במגוון תחומים כמו תעסוקה, פיתוח אישי ויכולות חברתיות על מנת לשלב אותם בשוק התעסוקה החופשי.

חנות היד השנייה "אהבה שנייה"
חנות היד השנייה "אהבה שנייה"

>> כל הפרטים על החנות "אהבה שנייה" באתר העירייה