דרוש מנקה אמין: מוצרי ניקיון שיסדרו לך את הפנים

גם אם מצאתן קרם פנים מוצלח שבא לכן להתחתן איתו, זה לא פוטר אתכן מעבודת ניקיון יסודית קודם לכן. חמישה תכשירי ניקוי חדשים ומומלצים לפרצוף

סדרת Clean של סופטאץ'
סדרת Clean של סופטאץ'
25 בפברואר 2016

מיקרו פילינג של HL

התכשיר היומיומי הזה הוא נציג עדין וסופר מוצלח בז'אנר תכשירי הניקוי האבקתיים. יש לזרות ממנו מעט על כף יד לחה, לעסות את הפנים במשך דקה־שתיים ואז לשטוף היטב. הוא מבוסס על גרגירים קטנטנים בשילוב ויטמינים ועל חומצה סליצילית אורגנית שיוצרים יחדיו אפקטים של ניקוי, המרצה, התחדשות וריענון, כפי שמבטיח דבר היצרן. מבחן המציאות לא אכזב, והשימוש הניב תוצאות נעימות, חלקות, רעננות וחפות מניחוחות לוואי מעיקים. שימו לב לאזהרה בדבר הקפדה על סגירת המכל היטב, אחרת לחות תחדור פנימה ותהפוך את הגרגירים לנוקשים וחסרי תועלת, ואף אחד לא רוצה שזה יקרה לו.

176 ש"ח, רשימת נקודות המכירה באתר

מיקרו פילינג של HL
מיקרו פילינג של HL

סדרת Clean של סופטאץ'

מחיאות כפיים לחברת סופטאץ' שהחליטה לרענן את השורות ואת התדמית באמצעות עיצוב מחדש של מארז סדרת Clean בגוונים נאים של ורוד, תכלת וירקרק. חלב הפנים יוצא נשכר במיוחד מהמהלך־מהפך עם בקבוק חדיש וגמיש שמאפשר שחרור כמות מדויקת של החומר במחי לחיצה קלה. יש לציין לטובה גם את החלב עצמו, על הטקסטורה שאינה נוזלית מדי, הניחוח הקלאסי הנעים, הניקוי היסודי שהוא מעניק והמחיר הכה אטרקטיבי.

30 ש"ח, ברשתות הפארם והמשביר לצרכן

סדרת Clean של סופטאץ'
סדרת Clean של סופטאץ'

סבון פילינג של קלרינס

לא פחות מארבע משימות שונות לקח על עצמו "סבון הניקוי בשלב אחד" של Clarins, ג'ל ג'ינג'י מעודן המועשר בגרגירי פילינג קטנטנים: להסיר תאי עור מתים, לנטרל רעלים, לנקות באופן אולטימטיבי את כל סוגי העור ולהעניק לפנים מראה ותחושת רעננות לאורך זמן. אם לשפוט על פי מראה הוודג' המעודד, הרי שאת כולן הוא ממלא תוך הפצת ניחוח הדרים משגע, ובהצלחה יתרה.

201 ש"ח, בסניפי סופר פארם

סבון פילינג של קלרינס
סבון פילינג של קלרינס

קצף ניקוי של גרלן

ל־Moussee De Beaute החדש של Guerlain – שאחד מרכיביו המרכזיים הוא שמן קצח (היי מירי פסקל!) המופק מפרחי בר ובעל תכונות נוגדות חמצון מובהקות – יכולת להמריץ את פעולת חידוש תאי עור ובכך להשפיע לטובה על עור פנים עייף ותשוש. נוסף על כך הוא ניחן בריח ממכר של כלבו פריזאי יוקרתי ובמרקם ענני וענוג של משהו טעים, שהופך אותו לאידיאלי גם עבור בנים ענוגי פנים שנגמר להם קצף הגילוח וידם תרה אחר תחליף פתאומי.

בנות, ראו הוזהרתן משותפים, לא עלינו.

256 ש"ח, ברשתות הפארם

קצף ניקוי של גרלן
קצף ניקוי של גרלן

קרם ניקוי של ניוואה ויסאג'

הקרם החדש מבית המותג הוותיק מנקה, מרענן ומנפק טיפול יסודי ומספק. יתרה מזאת, הוא אפילו מותאם גם לצורכיהם הייחודיים של בעלי עור יבש ועדין, הזקוקים לתכשיר ניקוי בלתי תוקפני בעליל ולפמפום יומיומי של לחות, הודות לכמויות הנדיבות של שמן שקדים ו־Hydra IQ (רכיב ייחודי למותג הפועל ללחלוח אופטימלי). מדובר, אם כן, בתכשיר מומלץ, נעים לשימוש ומעורר הנאה – תחושה שרק תגבר כשמחירו בארץ ישתווה למחירו באירופה.

75 ש"ח, ברשתות הפארם

קרם ניקוי של ניוואה ויסאג'
קרם ניקוי של ניוואה ויסאג'