דרים ת'יאטר תחזור לישראל הקיץ

להקת הפרוג מטאל תגיע הנה ביולי עם אלבומה החדש, "Distance Over Time", שצפוי לצאת השבוע. המופע יתקיים כחלק מפסטיבל Israel Dream Fest שבו יופיעו הרכבים נוספים

דרים ת'יאטר (צילום: Dream Theater Production)
דרים ת'יאטר (צילום: Dream Theater Production)
20 בפברואר 2019

להקת הפרוג מטאל דרים ת'יאטר תחזור להופעה אחת בישראל, שתתקיים ביולי בלייב פארק ראשון לציון. הלהקה תגיע הנה במסגרת טור עולמי עם אלבומה החדש, "Distance Over Time", שצפוי לצאת בעוד יומיים (22.2).

המופע צפוי להימשך כשלוש שעות, והלהקה תבצע את כל שירי האלבום החדש לצד כמה מהקטעים היותר מוכרים ואהובים. Dream Theater ידועים כמי שמקפידים מאד על סט ליסט מגוון ביותר בהופעות (עד לרמת בדיקת השירים שבוצעו במופע הקודם באותו מקום), ומעניין יהיה לראות כיצד הדבר ישתלב לצד מסה של אלבום חדש. דרים נחשבים לפרפורמרים מעולים, עם קטעי אילתור, החלפת כלי נגינה ביניהם, קרבות סולואים ויש מי שעוד זוכרים את הפעם ההיא בגני התערוכה, אי שם ב־2009, שבה התעופפה מהבמה מצילה בתום ההופעה.

>> הופעות 2019: הלהקות והאמנים הכי שווים שנוחתים פה בקרוב

זו תהיה הפעם הרביעית של הלהקה בישראל, והמופע הנוכחי יהיה חלק מפסטיבל Israel Dream Fest. יופיעו בו גם Tesseract הבריטית, Soen השוודית־אמריקאית, אמן הפרוג/פיוז'ן הישראלי יוסי סאסי עם ההרכב שלו וההרכב האינסטרומנטלי Artland.

← Dream Theater, לייב פארק ראשון לציון, חמישי (18.7) 21:00, 345־485 ש"ח. לרכישת כרטיסים