האוברולים שיגרמו לכם להרגיש כמו ילדים מגודלים

הסטייליסטית ענבל רווה משחררת קולקציית אוברולים שתגרום לכם להרגיש כמו ילדים מגודלים, אבל עם ערמות של סטייל

Onesie Shmansie. צילום: יולי גורודינסקי
Onesie Shmansie. צילום: יולי גורודינסקי

גם הציניקנים הגדולים ביותר יתבלבלו למראה האוברולים המודפסים שהחלה לעצב לאחרונה ענבל רווה תחת השם Onesie Shmansie, אולי משום שהם מזכירים יותר חליפת תינוק לגדולים מאשר תלבושת בחתיכה אחת. את הוואנזי הראשון יצרה רווה עבור בן הזוג שלה שנסע לקנדה לתקופה ממושכת. "רציתי שיהיה לו משהו ממני, ושיהיה לו משהו שיגן עליו מהקור", היא מספרת. עם שובו המשיך הבויפרנד ללבוש את האוברול ולהסתובב עמו ברחבי העיר. התגובות והפרגונים לא איחרו לבוא, ואריאל מקס לוי, הבעלים של חנות האופנה האלטרנטיבית, Outside Society ביקש ממנה ליצור קולקציית קפסולה במיוחד לחנות. ההצעה תפסה את רווה עם האוברול למטה.

אף שבעבר בילתה בסטודיו של מותג האופנה המקומי אנה קיי, רווה, נטורופטית בעבר וסטייליסטית בהווה, החלה ללמוד רק לאחרונה תדמיתנות ותפירה באופן מקצועי במסגרת לימודי החוץ של שנקר. עם זאת ההיכרות הטרייה עם המלאכה לא הפריעה לה לשחרר קולקציה צבעונית ומקורית בכיכובן של דמויות מצוירות כמו גיבורי הקומיקס "הנוקמים", נסיכות של דיסני וקצת גולגולות בשביל האדג'.

Onesie Shmansie. צילום: יולי גורודינסקי
Onesie Shmansie. צילום: יולי גורודינסקי

"פתאום מצאתי את עצמי עובדת באינטנסיביות על גזרות, מזמינה אטיקטים ואוספת בדים בנחלת בנימין. אני ממש זוכרת את הרגע שבו מצאתי את בדי הפליז המודפסים עם איורי הנסיכות וגיבורי העל – פשוט ידעתי שאני צריכה לעבוד איתם", משחזרת רווה. "אני אדם מאוד נוסטלגי מטבעו, ובבגד הזה יש משהו מאוד מנחם שמאפשר לחזור לילדות ולימים פשוטים יותר. זה כמו להתעטף בשמיכה שהיא גם מכונת זמן". רווה מודעת לעובדה שפריטי האופנה שיצרה יכולים גם לתפקד כתחפושות פורימיות יחידות במינן, שיהפכו בהמשך לבגדי פנאי אהובים לרביצה ביתית. בעתיד מתוכנן הוואנזי להפוך לשימושי יותר, כך שיוכל להשתלב גם במלתחה היומיומית. רווה מתכננת לעשות זאת בעזרת בדי כותנה בדוגמת פסים, שיראו אור עם בוא הקיץ וייצרו "משהו שפחות ייראה כאילו קפצת מסרט מצויר".

Onesie Shmansie,י650 ש"ח, להשיג ב־Outside Society, ברזילי 2