האוניברסיטה של החיים

מיזם שיתופי חדש בשם "סדנאיות פלורנטין"מציע לכם קורסים קצרים במחיר מוזל של 35 שקלים לשעה

בקרוב במדור אמנות. סדנאות הציור של סדנאיות תל אביב
בקרוב במדור אמנות. סדנאות הציור של סדנאיות תל אביב
17 באפריל 2013

מתי בפעם האחרונה שקלתם ללמוד משהו חדש, אך יריעות הזמן והתקציב, והחשש שלא תפיקו את המיטב מהלימודים, מנעו מכם לממש את התכניות? מיזם חדש, "סדנאיות פלורנטין", המתעתד לתת טעימה מתחומי למידה שונים, עשוי לתת לכם מושג רחב יותר על התחום שמעניין אתכם. באתר המיזם תוכלו למצוא עשרות סדנאות בנות שעה שתושבי פלורנטין מציעים, המחיר? 35 שקלים בלבד. בין הסדנאות המוצעות החודש באתר ניתן למצוא סדנת עיסוי על כיסא, בניית אתר אינטרנט, כתיבה אינטואיטיבית, פוטושופ ועוד.

"אדם רוצה ללמוד קורס בפוטושופ או צילום או תכנות שעלותו אלפי שקלים, והוא לא יודע אם יש לו אפילו מינימום זיקה לתחום. זה עשוי לעניין אותו, אבל הוא פשוט עובר את כל חייו ולא כל כך מפנה זמן לתחביבים האלה בגלל שזה כה יקר, והוא נשאב לשגרה היומיומית", אומר יונתן דוראון סטודנט למשפטים ומנהל עסקים ואחד השותפים במיזם, "סדנאיות פלורנטין נותן סוג של מנות טאפאס". דוראון מפעיל את המיזם יחד עם גיא שטיין, טליה שגב, גדעון פרוכטר ואורי גרונדשטיין.

"התחלנו בפלורנטין, קיבלנו תגובות יפות וחמות. כרגע יש לנו הצלחה מאד יפה שאנחנו מנסים למנף אותה לכלל ת"א", אומר גרונדשטיין, "באופן הפשוט ביותר, אנחנו נותנים פורמט לימוד חדש של שעה, עם מוצר מוגדר היטב. אנחנו מאוד מעודדים מפגשים חברתיים בתוך השכונה, ובעד 35 שקלים אתה מקבל שעה, שנמצאת במרחק בכמה דקות מהבית, בסלון של אדם שמארח אותך וחולק אתך את הידע באופן הכי מסורתי וממוקד שיכול להיות".

"במידה מסוימת האינטרנט רץ מהר מאוד קדימה והיום יש שלל הזדמנויות לימודיות באינטרנט ויש מבחר מאוד גדול של דברים שאפשר ללמוד ברשת, ואיפשהו הלימוד הבין אישי נשאר קצת מאחור, הוא די מפסיד בנוקאאוט לאינטרנט", מסביר שטיין על החזון שלו כשהקים את סדנאיות פלורנטין, "האינטרנט מציע חווית לימוד חווייתית, מהירה וזמינה, ומאוד בשליטתך, וגם חסר סיכון. כששאלנו אנשים שרוצים לבחור קורס בתחום כלשהו, מה מפריע להם, הם אמרו שהם לא יודעים מה יהיה הערך המוסף שלהם מכך ומה זה ייתן להם. אנחנו רוצים בעצם להביא את החוויה הלימודית למאה ה־21, להציע את הנוחות, את הצעת הגשה המדויקת הזו של שעה במחיר קבוע, ולהציע את זה בעולם האמיתי".