האזינו: אור בזויות 258 – Worlds Apart

ביצה סטונרית סמיכה של דום מטאל, נויז ופוסט Pאנק, שורצת מפלצות שיצרו להקות כמו פולברר, Isis, ווינדהנד ו־King dude - שיופיע השבוע בבארבי

True Widow - Circumambulation
True Widow - Circumambulation
28 ביוני 2016

אור בזויות בפייסבוק. התוכנית משודרת בימי שני ב-13:00 ברדיו הקצה וברדיו הבינתחומי

[tmwdfpad]

King Dude & Chelsea Wolfe – "Be Free"

אולי השם מעלה בכם אסוציאציות ל־dude אחר, אבל כאן מדובר במישהו קצת פחות קליל. King Dude, שיגיע ברביעי לבארבי בהפקת אבירן חביב מהגרייט מאשין, הוא יוצר שלוקח את השפעות הדום מטאל לכיוון האקוסטי של פולק ואמריקנה מקפיאי דם. לכן החיבור בינו לבין צ'לסי וולף מובן לגמרי וזהו דואט אפל ויפה יפה מתוך אלבום משותף שלהם.

הדרום הגותי של King Dude. צילום: יח"צ
הדרום הגותי של King Dude. צילום: יח"צ

Cult Of Youth – "New West"

הרכב נאו־פולק מברוקלין שמשלב השראה ממוזיקה תעשייתית לא פחות מזו השיכורה של The Pogues – רק בגרסה אפלה בהרבה. אני שם לב שאני הולך להשתמש יותר מדי בשורש א.פ.ל בתוכנית של השבוע, אז אנסה שלא – אבל הבנתם את הלך הרוח.

Cult Of Youth – self titled
Cult Of Youth – self titled

Have a Nice Life – "Bloodhail"

אפפפפללל. טוב, די. כשזה מגיע ל־Have A Nice Life אני נעשה למיסיונר שמפציר באנשים בכל מעודי להאזין ל־"Deathconsciousness" – אלבום הבכורה הכפול והמופתי שלהם מ־2008. שילוב פוסט־Pאנקי מדכא רצח של שוגייז, דרון, אינדסטריאל ולואו פיי.

"Can't you see it's all flown out of my hands \ and our clothes (are all too often ripped) \ and our teeth (are all too often gnashed) \ and it lasts as long as it possibly can"

Have A Nice Life – Deathconsciousness
Have A Nice Life – Deathconsciousness

True Widow – "Creeper"

מתוך "Circumambulation" – האלבום השלישי של הלהקה מטקסס, שמתעל את אותם הסגנונות שהוזכרו בשיר הקודם, רק בצורה שונה למדי. True Widow מתארים את עצמם כלהקת stonegaze (יעני שוגייז וסטונר רוק שממנו תשמעו בהמשך השעה).

True Widow – Circumambulation
True Widow – Circumambulation

Wolf Eyes – "T.O.D.D."

טריו הנויז הכי חשוב שפועל כיום בשיר שיצא בשנה שעברה (באלבום "I Am A Problem: Mind In Pieces") שזוכה כעת לקליפ מדהים ומטריד במיוחד. הכי טוב שפשוט תצפו בו בעצמכם. בבקשה:

Isis – "The Beginning and the End"

איזו באסה להיות היום להקה שקוראים לה Isis. למרבה מזלה, היא התפרקה ב־2010, קצת לפני שדאע"ש עלתה לכותרות. Isis לקחה את מה שלהקות דוגמת Godflesh ו־Neurosis עשו ושיכללה אותו לקטעים כבדים, ששמים דגש רב על חזרתיות והתפתחות מבנית לאורך זמן. הרכב הפוסט־מטאל האהוב עלי.

"The water flies \ Over his head \ You are me now \ As you lay on my bed"

Isis – Oceanic
Isis – Oceanic

Windhand – "Two Urns"

נוסף על אלבום הסולו המהמם שהוציאה דורת'יה קוטרל בשנה שעברה, היא גם הסולנית של הרכב הדום־מטאל האדיר מוירג'יניה שהוציא את השני שלו, "Grief's Infernal Flower" בשנה שעברה. קול ענק וריפים שמנים ברמת ה־obesity.

"I know that, abyss isn't doomed \ We're goin' to an other moon \ Go on and do something \ Good for me now"

Windhand – Griefs Infernal Flower
Windhand – Griefs Infernal Flower

Acid King – "Electric Machine"

אסיד קינג הם חבורת אופנוענים מקליפורניה – להקת סטונר רוק פסיכדלית נוספת עם סולנית בעלת קול גדול מהחיים, רק וותיקה בהרבה מ־Windhand.

Acid King – Busse Woods
Acid King – Busse Woods

Pallbearer – "Worlds Apart"

אני מת על עירבובים של ז'אנרים ופולברר, שבאים מדום מטאל, משלבים שלל סוגים שלו לכדי יצירות אפיות שיכולות להימשך ולהימשך ולא לשעמם לרגע. מתוך אלבומה השני של הלהקה – "Foundations Of Burden" מ־2014.

"Darkened heart \ Enlightened mind \ Whole world apart \ Remain entwined"

Palbearer – Foundations of Burden
Palbearer – Foundations of Burden

אביב גדג' – "כאבי גדילה"

אחרי כל הרעש מגיע השקט שאחרי הסערה בצורת שירו הראשון של אביב גדג' (אלג'יר), מתוך מה שצפוי להיות אלבום הסולו השלישי שלו. עוד לא החלטתי אם השיר שובר לב, אופטימי או שניהם. נראה לי שניהם.

אור בזויות בפייסבוק. התוכנית משודרת בימי שני ב-13:00 ברדיו הקצה וברדיו הבינתחומי