בכורה: האזינו לאלבום הבכורה של המסך הלבן במלואו

גם אם חשבתם שאתם כבר מכירים טוב את המסך הלבן, האזנה לאלבום הבכורה החדש תציג בפניכם צד אחר של הלהקה שטרם נחשף על הבמה. כנסו ושמעו בעצמכם

המסך הלבן. צילום: גאיה סעדון
המסך הלבן. צילום: גאיה סעדון
14 בדצמבר 2016

חיכינו המון זמן ואלף הופעות לבואו של האלבום של המסך הלבן, אולי הלהקה הכי בולטת בנוף רוק השוליים בשנה החולפת. עושה רושם שהסבלנות השתלמה. מי שמכיר את המסך הלבן מההופעות החיות המופרעות שלה, עומד להיחשף באלבום החדש לצד נוסף של הלהקה שנדמה שנולדה על הבמה – צד עשיר יותר, מופק יותר. אך החיוּת הפראית שכל כך מוטמעת בדי.אנ.אי של הצמד גבריאל וגילברט ברויד, שהתרחב לטריו יחד עם המתופף המצוין סתו בן-שחר, עדיין לגמרי שם.

ובכל זאת, יש משהו מאופק יותר בגרסאות האולפן של השירים, איפוק שדווקא גורם להם להיטען באפילו עוד יותר מהפורענות לה הרגילה אותנו הלהקה. על כך עליהם להודות לאנשי הלייבל Garzen Records על הליווי והייעוץ וגם על הפקת שניים מהקטעים בו. כל החשודים המידיים בפנים: "פנאטים" המצוין, "רק בקבר" שכל כך מדגיש את ההשראה של להקת Fat White Family על הבני דודים למשפחת ברויד, "המם אותי" בגרסה שונה ואפלה מזו שיצאה בשנה שעברה באלבום של אחוזת בית, "ילד טוב" שקורא תיגר על מיהו באמת ילד טוב פה – בישראל, והסינגל האחרון של המסך הלבן – "הציפור הלבנה" שהפיקו רד אקסס.

עוד כתבות בנושא:
>להקת שעלת נפוצה הגיעה לנער את האינדי הישראלי
>רד אקסס החליטו להשתלט על הרוקנ'רול. ריאיון
>דף צ'ונקי בנות ה־18 מפיחות תקווה בפאנק

זהו אלבום בכורה שקצת משקשק את הרוק הבטוח כל כך בעצמו, הרוק הגברי – הרדיוהדי שפושה בלהקות צעירות בתל אביב, וגם אם אתם מכירים טוב מאוד את השירים, שווה לכם מאוד לשמוע את האלבום ולגלות מחדש את הלהקה שאתם כבר אוהבים.

במוצאי שבת (17.12) הלהקה תחגוג את צאת אלבום הבכורה בהופעה במועדון הבארבי שבה יתארחו רד אקסס, רייסקינדר, רם אוריון והילה רוח. מופע חימום: DEAF CHONKY.