האזינו: הפלייליסט של טל פוגל

המוזיקאית טל פוגל בוחרת חמישה שירים שהיא אוהבת במיוחד לקראת מופע השקת אלבומה השני, "אל החצר הגדולה", בשלישי (21.6) באוזןבר

יוצאת אל החצר הגדולה. טל פוגל. צילום: אמיר גרומן
יוצאת אל החצר הגדולה. טל פוגל. צילום: אמיר גרומן

היוצרת והמוזיקאית טל פוגל, שהוציאה את אלבום הבכורה המופלא שלה "ערימות של חלומות" לפני כשנתיים, עומדת להשיק את אלבומה השני – "אל החצר הגדולה" בהופעה בשלישי (21.6) באוזןבר. האזינו כאן לסינגל החדש שלה, "החלום נתקע", וראו איזה יופי של שירים היא בחרה למדור הפלייליסט שלנו.

הבחירות של טל פוגל

Nick Cave and The Bad Seeds – "Push The Sky Away"

אלבום מדיטציה, מתגנב אל תוך המוח ומכניס אור עמום אל חלקים חשוכים שזקוקים לעידוד. השיר הוא הזה הוא החבר הכי טוב שלי כשקצת קשה לי ומרגיש שהשמיים קרובים לליפול.

שרון רוטר – "ים"

את שרון הכרתי בגיל 16 בערך, מאז המשכתי למחוזות אחרים, אבל לאחרונה חזרתי להקשיב לה וגיליתי בה ובעצמי דברים חדשים. חורשת על האלבום הראשון שלה ומפנטזת על שיתוף פעולה מחודש שלה עם ברי יום אחד.

נערות ריינס – "הילוך איטי"

כל מילה נופלת על כל הכפתורים האדומים, אוהבת שפרייליך צועק את הפחדים הגדולים. הפזמון נצחי והוא ההמנון החדש שלי לתקופה האחרונה.

מריונטה סול – "1999"

הרכב שהשפיע עלי בכל כך הרבה צורות, ועוד ממשיך. אוהבת בעיקר את הציור של השיר, הפיתולים בתוך הטקסט גורמים לי לדמיין את הכל ומכניסים אותי פנימה אני נצמדת לריצפה ונופלת דרך כל קומות הבניין, יוצאת אל הכביש ואומרת אני לא צריכה את זה יותר.

Lou Reed – "Perfect Day"

זה השיר המושלם בעולם.