האזינו: הפלייליסט של מארק קוזלק

לקראת חזרתו של מארק קוזלק להופעה שתתקיים ברביעי הקרוב בבארבי (9.9), בחר המוזיקאי הנחשב כמה מהשירים האהובים עליו וכתב עליהם מעומק ליבו

מארק קוזלק. צילום: יח"צ
מארק קוזלק. צילום: יח"צ
6 בספטמבר 2015

מארק קוזלק עשה לעצמו שם של אחד עם פה ג'ורה בשנתיים האחרונות, עם כמה התבטאויות שזכו לכותרות גדולות יותר משהמוזיקה שלו עשתה. לשמחתנו, הכותרות שבו וחזרו לאחרונה לעסוק בעיקר: אלבומו החדש והמצוין "Universal Themes". לקראת חזרתו להופעה בבארבי, בחר קוזלק כמה מהשירים אהובים עליו והרכיב עבורנו ועבורכם פלייליסט קטן ושווה.

מהאתר הרשמי שלו: "מארק קוזלק מאמין כי לא כל הישראלים מעורבים בפוליטיקה, ושאלה שאינם, זכותם ליהנות ממוסיקה חיה כמו כל אחד אחר. קוזלק ניגן בתל אביב שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות, ומעולם לא התאכזב מההפקה או מהמעריצים, או מהריזוטו במסעדת 'לה שוק'. צפו לערב יפיפה עם ביצועים של מארק לשירים 'Natural Light', 'Onward', ושיר חדש בשם 'America's Most Wanted: Mark Kozelek and John Dillinger'"

מארק קוזלק על הבחירות:

Husker Du – Celebrated Summer

מזכיר לי את התקופה שהייתי צעיר ומרושש וללא מחויבויות. מלודיות ומילים יפהפיות. כדאי להקשיב להן טוב.

"Ravel – "Pavane for a Dead Princess

היצירה האינסטרומנטלית האהובה עלי. מכניסה אותי לטראנס.

"Waylon Jennings – "Amanda

אני כל הזמן פוגש בחורות שקוראים להן אמנדה ולא מכירות את השיר הזה. זה מטריף אותי. אחד השירים הכי יפים קרוי על שמן.

"The Doors – "Riders on the Storm

זה השיר הראשון ששמעתי אחרי שיצאתי מהמוסד לגמילה מסמים. זה היה לילה חשוך וגשום באוהיו ונכנסתי לטראנס וידעתי באותו רגע שמוזיקה היא הישועה שלי.

John Denver – "Take Me Home, Country Roads"

גורם לי לחשוב על המסעות למערב וירג'יניה עם אבא שלי. מערכת היחסים שלי איתו לא הייתה נהדרת, אבל הוא עשה כמיטב יכולתו. השיר הזה תמיד מחזיר אותי לנסיעות האלה איתו.