"האח הגדול" פרק 40: פחות מחודש לגמר וזה מה שקיבלנו?

תחושת אס"ק קשה שוררת בבית, מה שהפך את הספקולציות סביב פדיחת הפורנו בערוץ השבוע למשכנעות. אז מביאים מעריצים, מתמקדים במירב ומקווים לטוב. "האח הגדול" פרק 40

מירב רבה עם אביבית (מתוך "האח הגדול")
מירב רבה עם אביבית (מתוך "האח הגדול")
16 באוגוסט 2018

אנחנו נמצאים פחות מחודש לסיום העונה, מתקרבים לתמצית המזוקקת והממכרת של הטראש – זאת שבשבילה שרדנו פתיחת עונה ממש גרועה – אבל קתרזיס לא נראה באופק. לא ברור איך זה קרה, אבל בתקופה שאמורה להיות הכי סוערת, "האח הגדול" עוד מרשה לעצמה לשחרר פרקים מנומנמים. נכון, הייתה לנו סערת אביבית, ואז סערת אלי-תומר וההדחה של סימה – אבל אי אפשר לשים עברי לידר אחרי ביונסה. האנרגיות יורדות והמסיבה נגמרת. למזלה של רשת הייתה גם את פדיחת (?) הפורנו בערוץ 26 השבוע, אה, רגע, בעצם, אוקיי.

את הספייס ניסו לתת הפעם עם מעריצים שבאו לצעוק מחוץ לבית האח ולשפוך שמן למדורה, שכן משימת הצופים דורשת אחת כזאת. ואם לצפות באנשים ישנים בשקי שינה מחוץ לווילה זה משעמם, אז שיקללו קצת. הראשונה על הגריל – אדל, שנשברת ולא מבינה איפה שגתה (אולי זה שהפקרת את אביבית והלכת להתחנף למירב?). אחר כך הגיע אחיה של דניאל שהזהיר אותה להתרחק משתי הבסטיות מירב ואדל. העובדה שלא מדובר במעריץ אנונימי גורמת לה להרהר בזה ברצינות, אבל כמובן שאיכשהו מירב מצליחה לשים את עצמה במרכז הסיטואציה, ובסוף דניאל תנחם אותה. הכיף האמיתי הגיע כשמבחוץ צעקו למירב שהיא "האלופה של העונה", אבל אביבית דווקא שמעה "הבושה של העונה". עוד נגיע לחזית שנפתחה שם.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
אלי חשף את הצד הנסבל שלו
האם סימה באמת השתנתה?
עכשיו ברור למה אלי לא עף מהבית

כצפוי וכמתבקש, דניאל הודחה בסיום הפרק. חברת צבא האמת של מירב לא תרמה דבר לדינמיקה בבית, לא פיתחה קשר או שיח משמעותי עם הדיירים ובעיקר חסתה תחת כנפיה של מלכת הכיתה וקיוותה לטוב. כמו שקורה לפעמים, דניאל רצתה לשדר ביטחון אבל במקום זה יצא לה אגרסיבי, מה שהקטין אותה עוד יותר והרחיק ממנה דיירים. גם מרוב דיבורים על אמת היא הייתה עסוקה רוב הזמן בלרכל, ובקיצור, לא נתגעגע.

דניאל ואביבית רגע לפני ההדחה (מתוך "האח הגדול")
דניאל ואביבית רגע לפני ההדחה (מתוך "האח הגדול")

בניסיון להציל את הפרק התמקדו העורכים בבוחשת הראשית מירב (בקרוב דגם כפות באיקאה על שמה). עכשיו סבבה, ברור שאחרי מאה ימים בבית השעמום יביא אותך למצב קטטוני, וכל מה שנשאר לעשות זה לרכל ולהתעכב על שטויות, אבל מירב הפכה את זה למקצה אולימפי. אז אם אתם קוראים אותנו שם בחדר העריכה, נשבעים שנמאס ממנה. ראינו ושמענו הכל, תנו לנו משהו חדש.

מה שמחזיר אותנו לעימות עם אביבית. מירב אומרת שהיא מנסה לצאת קורבן, אביבית מחזירה שהנשמה של מירב לא יפה מבפנים וכן הלאה, בנוהל. אחר כך מירב מזכירה לה את עניין האלופה/בושה ומשם זה מידרדר. מה שמעצבן זה שברגע שישראל מתערב ואומר להן לשתוק כי כבר אי אפשר לשמוע אותן (תודה!) הן אכן שותקות, אבל הוא נמנע מלהתערב לגופו של עניין (בכל זאת, את המקום שלו בגמר הוא ממילא כבר הבטיח).

משימת הצופים (מתוך "האח הגדול")
משימת הצופים (מתוך "האח הגדול")

וזה לא רק ישראל. מי שאיכזבה אותנו שוב היא מריה, שיכולה לכתוב רב-מכר בשם "100 ימים בפנים עם 100 מילים". רגע לפני שהשתכנענו שהיא מפתחת ערנות סביבתית או משהו שלפחות דומה לדעה משל עצמה – היא מפשלת. אחרי הריב של מירב ואביבית היא ניגשה לאחרונה – צעד אקטיבי, יפה! – וציינה בפניה שמירב היא אמא לילדים. סירייסלי? שלפת את הטיעון הכי מטומטם ביקום, והוא אפילו לא מקורי שלך? סימה מתהפכת במיטתה.

לסיכום, תחושת מיצוי עזה שוררת בבית. שמישהו כבר יכבה את השאלטר ויגאל אותנו ואת הדיירים כאחד. תודה.

לא נגענו

"אני בחיים שלי לא הייתי דיקטטורית" (מירב מפגינה הומור עצמי)

"אל תתחילי עליי סיילים, סוף עונה" (מירב קונה רק בעונה)

"היא יודעת, היא עושה את זה בנתניה כל יום" (ישראל מאמין בכישורי החץ-וקשת של מירב)

"איזה סוסון!" (ישראל מפרגן למאץ', החבר של אדל, שהגיע לצעוק אליה)

עתידות

משהו שכבר קרה בבית יקרה בו שוב.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד