"האח הגדול" פרק 42: הדיירים המודחים חזרו לנקום

כנראה שמישהו מקשיב לתחינותינו, כי סוף סוף קיבלנו פרק עם קצת אקשן. משימת גן החיות הוציאה מכולם הרבה פנינים, ואיזה השלכות יהיו לבחירה של ישראל? "האח הגדול" פרק 42

התהפוך סימה חברבורותיה? (מתוך "האח הגדול")
התהפוך סימה חברבורותיה? (מתוך "האח הגדול")
23 באוגוסט 2018

אחרי הפרק הקודם, ששבר שיאי שעמום ופרסומות, קיבלנו אמש (רביעי) פרק חייתי ואותנטי במיוחד. במרכזו כיכבה משימת גן החיות המוצלחת, שבה נתבקשו הדיירים המודחים להתאים חיה לכל אחד מהדיירים ששרדו. כך קיבלנו את אביבית הטווס הגאוותן שעסוק בלהרשים את בני המין השני; את בת היענה רועי, המטמינה את ראשה בחול; את העצלן מריה, שלא זז ממקומו הבטוח; את מירב השור העיקש והחזק; את אליאב הפינגווין הידידותי; את השועלה אדל, הפקחית והערמומית; ואת ישראל האריה, מלך החיות.

הדיירים המודחים עשו עבודה ממש טובה עם בחירת החיות, ולשם שינוי גם המשימות של האח היו מוצלחות. כך, לדוגמא, על הטווסית אביבית לדבר על עצמה רק בגוף שלישי, לבת היענה רועי אסור לנקוט עמדה ולהשתמש במילים "לדעתי", "אני חושב", "כן" או "לא" (לא הבנו מה המשימה פה), ולמירב השור אסור בשום פנים ואופן להיות רגועה (לא הבנו מה המשימה פה 2).

ישראל ורועי בפריים מחמיא (מתוך "האח הגדול")
ישראל ורועי בפריים מחמיא (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
פחות מחודש לגמר וזה מה שקיבלנו?
אלי חשף את הצד הנסבל שלו
האם סימה באמת השתנתה?

מי שפחות חיבבו את משימת גן החיות היו הדיירים עצמם. "אבל למה אני עצלן?", תהתה בקול מריה. "נשמה, את לא עושה הרבה בבית", חידדה לה מירב, שייבבה בתורה: "זה מה שהראיתי כל העונה? רק עצבים?". גם רועי התבאס על הליהוק (המוצדק למדי) לבת יענה, ואדל ראתה בבחירתה לשועל טראגית במיוחד. אבל לא היה לה יותר מדי זמן להתבאס, כי היא קיבלה משימה סודית שבה היא צריכה לגרום לדיירים לומר משפטים הזויים: היא משכנעת את מירב לומר שהיא מתגעגעת לאלי, ואת מריה להצהיר שהיא משוכנעת שתזכה בגמר. זה כבר באמת היה שועלי מצדה של אדל – מריה הייתה בסשן של חוסר ביטחון ואדל פינקה אותה בשיעור קואוצ'ינג על חשבון הבית למטרת המשימה הסודית.

אדל מתבאססת על הליהוק (מתוך "האח הגדול")
אדל מתבאססת על הליהוק (מתוך "האח הגדול")

נרגעתם מכל האימג'ים החייתים? האח שם לב, ושתי דקות לגמר זה ממש לא הזמן לאווירה של בית הבראה. לכן חלק מהמודחים חוזרים הביתה (טוב, לחצר) כדי להסביר את הבחירות שלהם. וזה היה אלגנטי בדיוק כפי שזה נשמע. אבל צחוקים בצד, ממש לא אהבנו את מה שלירז אמרה למריה – התאמת לה עצלן כי היא תמונה יפה וזהו? ברצינות, בתור מי שנכנסה לבית כדי להתנער מתפיסות גוף שליליות ויופי נשי סטריאוטיפי, זה מה שבחרת לומר? חוץ מזה, לזכותה של מריה ייאמר שלמרות שבחוץ היא מתחזקת קריירה כאושיית אינסטגרם, בבית היא לא עשתה מהלוק שלה עניין גדול, כך שהאמירה המיותרת של לירז אפילו יותר מכוערת.

מירב. "זה מה שהראיתי כל העונה? רק עצבים?" (מתוך "האח הגדול")
מירב. "זה מה שהראיתי כל העונה? רק עצבים?" (מתוך "האח הגדול")

בניגוד ללירז, שאר המודחים – אפילו אלי וסימה – הגיעו קצת יותר מפויסים. סימה הסבירה לאביבית כי התאימה לה בת יענה משום שהיא חיה גבוהה ומרשימה שטומנת את ראשה בחול בעת עימותים (אתם לא באמת צריכים תזכורת, נכון?), והוסיפה שלא נורא, זה חודש הסליחות והרחמים והיא סולחת על חלק מהדברים (מה?!). לישראל הוא אמרה כי הוא לא בוחל בשום אמצעי כדי להשיג את הטרף שלו. אלי הגיע גם הוא בעצימות מתונה. "כמו שאתם יודעים, אתם גן חיות, זה לא חדש", בישר לדיירים ופרגן בעיקר למירב. ואז זה הגיע – המיני-איחוד של השוגים! מגי פרגנה, ישראל התרגש והצהיר שהוא אוהב אותה כל כך, שרוף עליה, מת עליה, חושב עליה כל לילה והיא הכוח שלו בבית. יש מצב שנאכל את הכובע ובמקום סטוקינג ושברון לב עומד להיות כאן סיפור אהבה של ממש. שיאללה.

עוד בפרק: הגיעו אנשים מבחוץ לצעוק "מירב, הביתה". מה שמעלה את השאלה, מי טורח לבוא ולצעוק בשיטתיות מחוץ לבית האח בחברה עם שלטון מושחת ואמות מידה שנרקבות מהר יותר מאבוקדו פרוס? וזה עוד כלום לעומת "פינת התשובות הכנות של אביבית". תקציר הפרקים הקודמים והעתידיים ובעצם כל הפרקים כולם: פנקי את הגבר שלך.

בין לבין ישראל בוחר את חמישיית הגמר שלו ומשאיר את אליאב ואדל בחוץ, שנפגעים קשות מכל הקטע. האח הבטיח שלבחירה יהיו השלכות בהמשך ומעניין יהיה לגלות מה הן. אניווי, בפרק הבא תהיה הדחה כפולה והסוף המתוק/המר/העיקר שיגיע כבר ממש בפתח. מי היה מאמין.

לא נגענו

"בת יענה זה תחת טוניסאי" (אביבית כהרגלה מתמקדת בדברים החשובים באמת)

"אני רציתי נחש או צבוע ולא היה" (לירז מפגינה פרגון מאסיבי למירב)

"חיה אימתנית, חזקה, גדולה שאוהבת לצעוק ולהתלהם" (אלי מתאר את מירב במילים שלו)

"את מנפחת בלון הליום שלא קיים לבחורות" (אליאב לא מקליט את פינת התשובות הכנות של אביבית)

עתידות

ביוש אדל ורועי. היו שלום ותודה על הדגים.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד