"האח הגדול" פרק 43: מירב מנסה לכפר על הטעות שלה

לא ברור איך, אבל מריה הצליחה לשרוד את דרכה לגמר - יחד עם אליאב, ישראל, אביבית ומירב, שעובדת קשה על הכנת הקרקע למוצאי שבת. "האח הגדול" פרק 43

מירב מתגעגעת לילדים (מתוך "האח הגדול")
מירב מתגעגעת לילדים (מתוך "האח הגדול")
26 באוגוסט 2018

תגידו שלום לחמישיית הגמר של "האח הגדול", ותיפרדו מהמודחים הטריים (הימרנו נכון, ביצ'ז). אדל ורועי ארזו את המזוודות והמעריצים מחוץ לבית נכנסו לאטרף של הימורים: "מי מסמס למירב?!" (כולל תיאוריות קונספירציה על קשרים להפקה), "רק לאליאב הלב הגדול מגיע!" (שובו של הג'קי מנחם), "ישראל למיליון!" (הדמות העגולה של העונה), "אביבית המלכה!" (מגולדיגרית למאמא תרזה) ומי החמישית, תזכירו לנו? אה, מריה. רגע, איך לעזאזל היא הצליחה להשתחל לגמר?

נתחיל עם אדל. העונה נכנסו לבית שתי דמויות מפורסמות – אדל ואביבית. האחרונה שדרגה את מעמדה בזכות העונה הזאת: היא נכנסה כדמות מעט נלעגת ותצא – בין אם תזכה ובין אם לא – כדמות אהובה שקנתה לעצמה קהל אוהדים גדול. בניגוד אליה, השהות של אדל בבית לא עשתה לה טוב בשום מובן. בהתחלה היא הצטיירה כקלילה וקופצנית, אך היא יצאה מהבית כדמות חסרת אופי שנושבת עם הרוח של מלכת הכיתה, מירב.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
נקמת הדיירים המודחים
פחות מחודש לגמר וזה מה שקיבלנו?
אלי חשף את הצד הנסבל שלו

אדל זיהתה את מירב כמקור כח, ולכן בחרה להזדנב אחריה ולהגן עליה בחירוף נפש, כולל כמה מהלכים מכוערים במיוחד של מירב. הבחירה הזאת הובילה לדעיכה שלה בבית עד לסוף המר והידוע מראש: היא המאיסה את עצמה על הקהל. תוסיפו לזה את העובדה שהיא הפנתה עורף לחברה הטובה מהבית, אביבית, ועוד הייתה משוכנעת שהיא הכי אמיתית ואותנטית שיש – אדל הצהירה שלא הייתה עושה דבר אחרת, ועדיין לא הבינה איך בחרו בה לשועל במשימת גן החיות.

נעבור למודח הבא – רועי. הרגעים שלפני ההדחה שלו היו אפופים בספק שמא מריה תלך במקומו, בכל זאת – במדד השעמום היא לוקחת כל דייר, גם בדיור מוגן. אבל היא ניצלה, ולמרות שהדיירים פרגנו לרועי על כך שלמד להשמיע קול בבית, זה לא הספיק. האם זה הרומן הרגשי שלו ושל מריה, שנבט עוד בתחילת העונה, שמנע ממנו לייצר אינטראקציה משמעותית עם הדיירים האחרים? האם זו העובדה שהוא לא נקלע לעימותים סוערים? או הנטייה הילדותית שלו לחפש אמת דווקא בבית האח הגדול? סביר להניח שזה שילוב של הכל.

רועי בראיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")
רועי בראיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")

שתי ההדחות אתמול היו צפויות, בניגוד למסע קירוב הלבבות של אביבית ומירב. אחרי כמעט ארבעה חודשים בבית האח הגדול היא נתקפה געגועים לילדים שלה, ולאחר שהסגנית אדל מנסה לעודד אותה, מירב ניגשת לבכות במיטה. אביבית לא נותרת אדישה אליה, מתעלה על עצמה וניגשת לנחם אותה במה שנראה כאקט אותנטי למדי. אחרי כמה מילות עידוד מירב אומרת לה, ספק בהתייסרות ספק כהכנת הקרקע לגמר: "אני חייבת חיבוק ממך אביבית… סליחה על כל מה שעשיתי לך". אנחנו מהמרים על אופציה ב'. ואתם יודעים מה זה אומר: טיפול הפדיקור שתעניק מירב לאביבית ממש בפתח – כשהסגנית אדל צופה בקנאה מהצד. נו, נשמה, זה מה שקורה למי שמתעקשת להיות סגנית.

חברו הכי טובות? אביבית ומירב (מתוך "האח הגדול")
חברו הכי טובות? אביבית ומירב (מתוך "האח הגדול")

ורגע לפני סיום – אם חשבנו שזעקות השבר של מגי לאחר ההדחה המפוברקת של שוג היו התגובה הכי מוטרפת העונה, הרי שאתמול אביבית הפריזה עם רעידות והזיות לאחר שנודע לה שהיא בחמישיית הגמר, והשאירה לה אבק כמו כלום. מי היה מאמין.

עתידות

יאדה, יאדה, יאדה – פרק ספיישל של דיבורים וזיכרונות צפוי לנו רגע לפני הגמר שמסרב להגיע.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד